English

علیرضا کاظمی:

آغاز عملیات اجرایی بزرگ‌ترین سالن همایشات دانش آموزی کشور در مشهد

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: زیربنای این طرح بیش از ۴هزار مترمربع و گنجایش آن را بالغ بر هزار نفر است، در این پروژه سالن‌های جنبی نظیر کنفرانس، جلسات و اجتماعات نیز پیش‌بینی شده است.

آغاز عملیات اجرایی بزرگ‌ترین سالن همایشات دانش آموزی کشور در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: اردوگاه ثامن الحجج(ع) مشهد یکی از بهترین اردوگاه هاست که در نزدیکترین نقطه به حرم مطهر حضرت رضا علیه السلام قرار دارد.

 علیرضا کاظمی همچنین ادامه داد: با وجود این که این اردوگاه از طریق برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تربیتی به تمام دانش آموزان کشور خدمات ارائه می‌دهد، اما متاسفانه زیرساخت‌های مناسبی نداشته و نیاز به تقویت و توسعه زیرساخت‌ها، امکانات و تجهیزات دارد.

 معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر این که ساخت سالن اجتماعات هزار نفره ، از ضروری‌ترین و ابتدایی‌ترین نیاز دانش آموزان در این اردوگاه است گفت: این امر با همکاری بخش‌های مختلفی صورت خواهد گرفت و فرآیند و روند توسعه و تجهیز این اردوگاه باید کماکان ادامه داشته باشد.

 وی ادامه داد: باید بتوانیم به دانش آموزانی که به اردوگاه ثامن الحجج می‌آیند خدمات شایسته‌ای ارائه دهیم و همچنین فضای مطلوبی را برای زائران آقا علی بن موسی الرضا(ع) فراهم کنیم.

 در ادامه اجرایی شدن این طرح، قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در حاشیه برگزاری این مراسم بیان کرد: اردوگاه ثامن الحجج(ع) مشهد همه ساله پذیرای خیل عظیمی از دانش‌آموزان و فرهنگیان سراسر کشور است که برای گذراندن اردو‌ها و برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌های مختلف به مشهد سفر می‌کنند.

خدابنده نیز ادامه داد: اردوگاه ثامن الحجج(ع) با وجود برخورداری از ظرفیتی خوب، اما از داشتن یک سالن اجتماعات و همایش محروم بوده و این باعث شده تا بخشی از جلسات و دوره‌های مختلف در خارج از اردوگاه و در سالن‌های دیگر برگزار شود که گاهی با مشکلاتی از قبیل هزینه‌های بسیار برای انتقال دانش آموزان از اردوگاه به سطح شهر مواجه می‌شدیم.

 مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: در این زمینه اداره کل آموزش و پرورش استان به همراه مجمع خیرین، اداره کل نوسازی و کمک معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش تصمیم گرفتند تا سالن همایش و آمفی تئاتری را در اردوگاه ثامن الحجج(ع) احداث کنند.

 خدابنده در خاتمه تصریح کرد: زیربنای این طرح بیش از ۴هزار مترمربع و گنجایش آن بالغ بر هزار نفر بوده و در این پروژه همچنین سالن‌های جنبی نظیر کنفرانس، جلسات و اجتماعات نیز پیش‌بینی شده است همچنین بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پیش‌بینی می‌شود این سالن در تابستان۱۴۰۲ به بهره برداری برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه