English

مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه

سرانه آموزشی کرمانشاه پس از زلزله به ۶/۴ مترمربع ارتقا یافته است

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه گفت: پس از زلزله آبان ۹۶ با همیاری خیران مدرسه ساز سرانه آموزشی کرمانشاه از ۵.۷ به ۶.۴ متر مربع رسیده است.

سرانه آموزشی کرمانشاه پس از زلزله به ۶/۴ مترمربع ارتقا یافته است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مرزبان نظری  در مراسم کلنگ زنی مدرسه اتیسم در کرمانشاه اظهار کرد: در جریان زلزله آبان ۹۶، ۷۸ مدرسه استان کرمانشاه تخریب شد اما به‌جای آن ۳۲۰ مدرسه با هزار و ۲۰۰ کلاس درس و اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومان ساخته شد که ۱۵۵ میلیارد تومان آن توسط خیران مدرسه‌ساز کشور پرداخت شد که یک اقدام بی‌نظیر است.

مرزبان نظری افزود: طی این مدت سرانه آموزشی استان از ۵.۷ به ۶.۴ متر مربع رسیده و به‌زودی هم جشن اصلاح سیستم گرمایشی مدارس استان برگزار خواهد شد.

مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه با اشاره به کمک ۴.۵ میلیاردتومان بنیاد پویانه برای ساخت این مدرسه، گفت: تلاش خواهیم کرد تا با پیگیری برای جذب اعتبارات دولتی ساخت مدرسه را بدون وقفه ادامه دهیم تا در سریعترین زمان ممکن شاهد ساخت مدرسه باشیم.

گفتنی است که این مدرسه با زیربنای ۱۰۳۵ مترمربع و با اعتبار ۹ میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ مترمربع در کرمانشاه ساخته شود و با کمک یکی از خیرین مدرسه ساز استان و به یاد پدرش(زنده یاد احمد باباخانی) که سال گذشته در اثربیماری کرونا فوت کرده، برای دانش آموزان اوتیسمی ساخته شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه