English

شهرام حبیب‌زاده :

پنج شهرستان اردبیل در وضعیت قرمز است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گفت: هم اکنون شهرهای اردبیل، مشگین شهر و خلخال در وضعیت قرمز، سرعین و گرمی در وضعیت نارنجی، بیله سوار، پارس آباد، اصلاندوز، نمین و نیر در وضعیت زرد و شهرستان کوثر در وضعیت سفید از نظر انتشار ویروس کرونا هستند.

پنج شهرستان  اردبیل در وضعیت قرمز است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، شهرام حبیب زاده سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: هم اکنون شهرهای اردبیل، مشگین شهر و خلخال در وضعیت قرمز، سرعین و گرمی در وضعیت نارنجی، بیله سوار، پارس آباد، اصلاندوز، نمین و نیر در وضعیت زرد و شهرستان کوثر در وضعیت سفید از نظر انتشار ویروس کرونا هستند.

وی افزود:در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۵ بیمار در مراکز درمانی استان بستری و خوشبختانه ۲۱ نفر با بهبودی نسبی از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با ابراز تأسف از فوت ۵ نفر بر اثر ابتلاء به بیماری کرونا در استان اردبیل ، اظهار کرد: در حال حاضر تعداد ۲۱۹ نفر در مراکز درمانی استان اردبیل بستری هستند که از این تعداد ۵۰ بیمار بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی با اشاره به خطر انتقال ویروس کرونا در مدارس گفت: گروه سنی ۶ تا ۱۸ سال به راحتی بیماری کرونا را انتقال می‌دهند و ما توصیه می‌کنیم در جاهایی که امکان آموزش غیرحضوری برای آنها وجود دارد از آموزش حضوری برای حفظ سلامت خود و خانواده‌شان خودداری کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خاطرنشان کرد: آموزش حضوری برای مناطقی که امکانات آموزش غیرحضوری وجود ندارد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی پیشنهاد می‌شود ولی باید سلامت دانش آموزان مد نظر قرار بگیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه