English

شهرام حبیب‌زاده :

۲۲۱ نفر در مراکز درمانی استان اردبیل بستری هستند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل گفت: در حال حاضر تعداد ۲۲۱ نفر در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۵۶ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمان تحت مداوا قرار دارند.

 ۲۲۱ نفر در مراکز درمانی استان اردبیل بستری هستند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، شهرام حبیب‌زاده سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل گفت: پیک بعدی شیوع کرونا در این استان در اواسط آبان ماه خواهد بود و باید از هم‌اکنون تمهیدات لازم برای مدیریت آن اتخاذ شود.

وی از ترخیص ۳۳ نفر از بیماران بستری شده در مراکز درمانی استان اردبیل در شبانه‌روز گذشته پس از بهبودی نسبی خبر داد و افزود: روند کلی بیماری کرونا در این استان نشان می‌دهد که در روزهای اخیر تعداد افراد بستری نسبت به افراد ترخیص شده در حال کاهش است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل گفت: از زمان شیوع کرونا در استان تاکنون ۶۴۹ نفر از اهالی این استان به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

وی همچنین افزود: در حال حاضر تعداد ۲۲۱ نفر در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۵۶ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمان تحت مداوا قرار دارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل هفته گذشته اعلام کرد که پیک بعدی شیوع کرونا در این استان در اواسط آبان ماه خواهد بود و باید از هم‌اکنون تمهیدات لازم برای مدیریت آن اتخاذ شود.

وی تاکید کرد: با توجه به افزایش روزافزون تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در سراسر کشور و فرارسیدن فصل پاییز و احتمال همزمانی این بیماری با آنفلوآنزا، لازم است که اهالی استان دستورالعمل‌های بهداشتی بویژه استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی حداقل ۱.۵ متری را رعایت کنند.

 حبیب‌زاده همچنین روز گذشته با اشاره به استفاده ۷۰ درصد از مردم این استان از ماسک اعلام کرد: مردم برای کنترل بیماری کرونا به ویژه در فصل پاییز باید احتیاط بیشتری کرده و با جدیت بیشتری به رعایت مقررات اعلام شده از جمله استفاده از ماسک بپردازند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه