English

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه خبر داد:

کسب عنوان برتر شورای آموزش و پرورش کرمانشاه طی دوسال متوالی

نشست شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با حضور معاون وزیر و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش و دیگر اعضای شورا برگزار شد.

کسب عنوان برتر شورای آموزش و پرورش کرمانشاه طی دوسال متوالی

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، نشست شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با حضور معاون وزیر و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش و دیگر اعضای شورا برگزار شد.

در ادامه  نشست مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با ارائه گزارش کلی از وضعیت آموزشی استان کرمانشاه گفت: آمار توسعه مدارس هیات امنایی از ۱۱۹ به ۱۵۷ و ۱۵۲ آموزشگاه به ۳۸۰ و موفقیت‌های چشمگیر در کسب عنوان برتر در دو سال متوالی شورای آموزش و پرورش پرداخت.

 وی افزود: مدارس غیردولتی مسائل و مشکلات دیگری هم دارند که باید با کار کارشناسی و سلسله نشست‌های تخصصی ارزیابی و بررسی شوند و هرکاری که دولت در راستای توسعه مدارس غیردولتی انجام دهد، باید به نحوی وضعیت امور مالی و اقتصادی مردم را هم در نظر داشته باشد و به نوعی تسهیلاتی را هم در اختیار مدیران و مؤسسان مدارس و مراکز غیردولتی قرار دهد، زیرا بدون حمایت دولت و مجموعه دستگاه‌های حمایتی به ویژه آموزش و پرورش متولد این امر توسعه مدارس و بنگاه‌های علمی و آموزشی راه به جایی نمی‌برند و اگر در این رابطه نیز اشتباه و اجحافی صورت گیرد، ممکن است ضرر آن را همه مدیران، همکار‌ان و دانش‌آموزان متحمل گردند.

در پایان نمایندگان مدارس غیر دولتی به بیان دیدگاه‌ها و چالش‌های پیش رو مدارس غیر دولتی از جمله؛ تمامی معلمین شاغل در مدارس  غیردولتی تحت پوشش بیمه با حمایت وزارتخانه قرار گیرند، جهت نوسازی مدارس غیردولتی نیاز به اعتبار با سود بانکی کم می‌باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه