English

با حضور جمعی از مسئولان ملی و استانی:

زیرگذر شهید کشوری ایلام رسما افتتاح شد

زیرگذر شهید کشوری ایلام امروز توسط خانواده شهیدکشوری، برخی فرماندهان هوانیروز، معاون عمرانی وزیر کشور وجمعی از مسئولان استانی و برخی مردم شهر ایلام به صورت رسمی افتتاح شد.

زیرگذر شهید کشوری ایلام رسما افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، استاندار ایلام در مراسم افتتاح زیرگذر شهید کشوری ایلام گفت:از ابتدای شروع بکار دولت تدبیر و امید تاکنون 7 هزارو 100 میلیارد تومان به‌ حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های این استان برای اجرای طرح های عمران شهری و روستایی واریز شده است.

محمد نوذری افزود: توسعه زیرساخت های شهری با محوریت طرح های اجتماعی هم راستا با توسعه و احداث پروژه های عمرانی در دستور کار مدیریت استان قرار داشته است.

وی اظهار داشت: در سال های اخیر طرح های مردم محور بر مبنای مفاهیم اجتماعی در نقاط مختلف این استان به ویژه مرکز شهر ایلام یکی پس از دیگری شکل گرفته است.

استاندار ایلام تصریح کرد:استان ایلام حق بزرگی بر کشور دارد چرا که مردم این استان با وجود حملات پی در پی عراق، منطقه را ترک نکردند و صبورانه جنگ را تحمل کردند و اکنون به عنوان دروازه عتبات عالیات نیازمند توجه ویژه مسئولان کشوری است.

همچنین شهردار ایلام در این مراسم به مزایای افتتاح پروژه زیر گذر شهید کشوری اشاره کرد و گفت: کاهش بار ترافیکی در میدان شهید کشوری سابق یک ضرورت و مطالبه همگانی بود که با ایجاد زیرگذر شهید کشوری بار ترافیکی این نقطه پرتردد کاهش محسوس یافت.

طالب صادقیان افزود: شهر ایلام در سال های اخیر شاهد افزایش استفاده از خودروی شخصی به جای ناوگان حمل و نقل عمومی است که این معضل باعث رشد ترافیک شهری در ایلام شد.

وی اظهار داشت: یکی از اهداف شهرداری در طی این سال ها، ایجاد شهری انسان محور و کاهش استفاده از خودروهای شخصی بوده است که با احداث طرح های مختلف از جمله پیاده راه آیت الله طالقانی و سعدی یا زیرگذرهای رسالت و شهید کشوری در راستای این اهداف بود.

شهردار ایلام تصریح کرد: زیرگذر شهید کشوری آذرماه سال 98 کلنگ زنی شد و بعد از 18 ماه و با بیش از 160 میلیارد ریال و در آستانه برگزاری کنگره سه هزار شهید استان ایلام افتتاح شد.

همچنین معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان همیاری شهرداری های کشور گفت: احداث پروژه های متعدد عمرانی و زیربنایی و تکمیل طرح های نیمه تمام با وجود تحریم ها و مشکلات گوناگون از نکات برجسته عملکردی دولت تدبیر و امید است.

جمالی نژاد افزود: دولت در سال های اخیر با وجود مشکلاتی چون سیل سراسری سال 98، زلزله های متعدد، تحریم و موانع اقتصادی توانست خدمات ارزنده زیربنایی و عمرانی فراوانی را در نقاط مختلف کشور انجام دهد.

وی اظهار داشت: به عنوان مثال 18 هزار طرح در هفته دولت و 30 هزار پروژه در دهه فجر سال گذشته مورد بهره برداری قرار گرفت که با توجه به موانع پیشرو عملکردی قابل توجه محسوب می شود.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: یکی از مهمترین اهداف دولت فعلی و دولت منتخب تکمیل طرح های نیمه تمام است که نشان از وفاق و همدلی مسئولان برای خدمات رسانی مطلوب تر به مردم و کشور است.

جمالی نژاد خاطرنشان کرد: نباید بین مردم و مسئولان فاصله ایجاد شود بلکه مسئولان به عنوان خادم مردم باید با ارائه خدمت صادقانه اعتماد جامعه را به سوی خود جلب کنند.

همچنین فرزند شهید سرلشکر احمد کشوری در این مراسم گفت: مردم نارضایتی و گله مندی زیادی دارند اما همچنان همپای مسئولان به نظام و انقلاب وفادار هستند.

علی کشوری افزود: باید میزان خدمت رسانی ها به مردم و توجه به مطالبات آنها بیشتر شود تا شاهد کاهش نارضایتی های عمومی باشیم.

وی به نامگذاری زیرگذر شهر ایلام به نام شهید کشوری اشاره و تصریح کرد: شهدا به عنوان افراد برگزیده و والامقام همواره ناظر بر اعمال و عملکرد ما هستند و بدون شک آنها نگاه ویژه ای به خادمان خود دارند.

فرزند شهید کشوری خاطر نشان کرد: خون شهدا به عنوان بیمه کننده انقلاب، نظام را از ورطه های حادثه نجات بخش بوده است.

همچنین فرماند هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه غرب کشور در این مراسم گفت: هوانیروز به عنوان یک نیروی نظامی دفاعی ولایت مداری و حفاظت از امنیت کشور و ملت را بر عهده دارد.

سرهنگ ستاد خلبان غلامرضا شایان افزود: امروز هوانیروز به سیستم ها و تجهیزاتی همچون دید در شب و دوربرد به صورت کاملا بومی دست یافته است و دشمن را مقهور توانایی های خود کرده است.

وی اظهار داشت: فرهنگ ما برگرفته از قرآن و عاشورا است که باید این فرهنگ غنی به یاد مانده از دفاع مقدس به نسل های آینده منتقل شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه