English

محمد نوذری:

مشارکت گسترده مردم ایلام تمام نقشه های دشمنان نظام را نقش برآب کرد

استاندار ایلام گفت: مشارکت بیش از 63 درصد مردم استان ایلام در انتخابات تمام نقشه های دشمنان انقلاب و نظام را نقش برآب کرد.

مشارکت گسترده مردم ایلام تمام نقشه های دشمنان نظام را نقش برآب کرد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمد نوذری استاندار ایلام با صدور پیامی از مشارکت گسترده مردم استان ایلام در انتخابات خردادماه سال جاری قدردانی و ایلام با ثبت 63.2 درصد از استان های برتر کشور در میزان مشارکت بوده است.

متن پیام  محمد نوذری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 مردم شریف، متعهد و ولایتمدار استان ایلام؛ به یقین، حضور آگاهانه و پر شور شما در پای صندوق های رای که از ساعات اولیه رای گیری تا آخرین لحظات ادامه داشت، تصاویری به یادماندنی در ذهن دوستان و دشمنان این خطه از ایران عزیز بر جای گذاشت.

 صحنه هایی که به‌ رغم همه توطئه‌ها، جوسازی‌ها، تخریب، تحریم و تهدیدها، با حضور گسترده، فراگیر و پر امید و پرشور خود در انتخابات، همچون گذشته این نقشه های شوم را نقش بر آب ساخت.

 این جانب به پاس این حضور گسترده مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان ایلام که با مشارکت ۶۳.۲ درصدی خود و کسب رتبه برتر کشوری چون ادوار گذشته برگ زرین دیگری به افتخارات خود و نظام افزودند، خداوند منان را شاکر و سپاسگزارم و بر خود واجب می دانم از این شور و شعور و احساس مسئولیت بالا تقدیر نمایم.

 همچنین لازم است از زحمات و تلاش‌های صادقانه کلیه عزیزان و عوامل درگیر در برگزاری انتخابات ششمین دورهٔ شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، اعم از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، نیروهای امنیتی، قضایی، نظامی، انتظامی، اصحاب رسانه‌، نامزدها، حامیان‌شان و ... صمیمانه تشکر داشته باشم.

در پایان از درگاه پرودگار قادر متعال سربلندی، عزت و سرافرازی روز افزون کشور و ملت بزرگ ایران اسلامی، مردم شریف و عزیز استان ایلام را مسئلت می نمایم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه