English

محمد نوذری:

جلسات فوق العاده در مهران و چوار بطور همزمان در حال برگزاری است

استاندار ایلام گفت: جلسات ستاد فوق العاده بحران به علت وقوع زمین لرزه صالح آباد در 2 شهرستان مهران و چوار بطور همزمان در حال برگزاری است.

جلسات فوق العاده در مهران و چوار بطور همزمان در حال برگزاری است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمد نوذری استاندار ایلام با اشاره به اینکه هیچ گونه خسارت جانی به مردم زلزله زده صالح آباد گزارش نشده است،افزود:طبق بررسی های اولیه خسارت های مالی وارده به مناطق زلزله زده صالح آباد از توابع شهرستان مهران چندان زیاد نیست.

استاندار ایلام اظهار داشت:تیم های ارزیاب خسارت ها و نیز گروه های امدادی و خدماتی در منطقه مستقر هستند.

همچنین فرماندار مهران گفت:طبق آخرین گزارش ها، زلزله ۵.۲ ریشتری بخش صالح آباد این شهرستان هیچگونه تلفات جانی و مصدومیت نداشته است.

اسد قاسمی با اشاره به اینکه خسارات مالی ناشی از زلزله نیز تنها در حد ترک خوردگی دیوارهای منازل است و میزان آن در دست ارزیابی است،افزود:تیم های ارزیاب و امدادی هم اکنون در منطقه مستقر و در حال بررسی وضعیت کانون زلزله هستند.

وی اظهار داشت: شورای تامین هم با حضور دستگاه های عضو ستاد بحران در حال برگزاری است.

همچنین بخشدار صالح آباد با بیان اینکه  بر اساس گزارش های مردمی سقف و دیوار بسیاری از منازل در شهر صالح آباد و روستاهای اطراف ترک برداشته است،گفت:پس از وقوع زلزله بسیاری از اهالی روستاهای گلان، ماربره، بانروشان و شهر صالح آباد، گزارش ترک برداشتن دیوار و سقف منازل خود را اعلام کرده اند.

جعفر چراغی با اشاره به اینکه خوشبختانه خسارت جانی و مالی در پی وقوع این زلزله در این بخش رخ نداده و اکنون آرامش در سطح شهر و روستاها برقرار است،افزود:از طریق بلندگو امامزاده علی صالح (ع) به صورت مکرر از مردم خواسته شده هوشیاری خود را حفظ کنند تا در صورت رخ دادن زلزله دچار مشکل نشوند.

بخشدار صالح آباد با اشاره به اینکه برخی از کارشناسان از مرکز زلزله نگاری تهران اعلام کرده اند که این زلزله اصلی بوده اما با این وجود از مردم خواسته شده همچنان نسبت به وقوع زلزله های احتمالی مواظب و هوشیار باشند،تصریح کرد:بررسی ها برای ثبت گزارش تخریب یا خسارت احتمالی منازل ادامه دارد وهم اکنون همه نیروهای امدادی در حال آماده باش هستند و آرامش در سطح منطقه برقرار است

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه