English

محمدصادق معتمدیان :

توسعه فعالیتهای آبخیزداری و آبخوان داری، مهمترین رویکرد در بخش کشاورزی است

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: مهمترین اهداف سفر به شهرستانهای خراسان رضوی، بررسی میدانی مسائل و مشکلات و افزایش شناخت نسبت به ظرفیتهای خاص مناطق مختلف و بهره گیری از ظرفیتهای منطقه ای برای رفع تنگناهای آنها می باشد.

توسعه فعالیتهای آبخیزداری و آبخوان داری، مهمترین رویکرد در بخش کشاورزی است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی در جمع مردم و مسوولان در بارگاه امام زاده سلطان محمد عابد کاخک بیان کرد: توجه به فعالیتهای آبخیزداری و آبخوان داری از جمله در مناطق جنوبی استان خراسان رضوی با عنایت به مسائل و مشکلات در این بخشها بیشتر باید مورد عنایت قرار گیرد.

معتمدیان در ادامه گفت: بسیاری از روان آبها در زمان وقوع سیلاب به هدر می روند و موجب خسارتهایی به مردم و مناطق مختلف می شوند در صورتی که با توسعه فعالیتهای آبخیزداری و آبخوان داری از آنها می توان برای بهره برداری در بخش کشاورزی بهره گرفت.

استاندار خراسان رضوی توسعه کمی و کیفی این اقدامات را از رویکردهای مهم مورد توجه در بخش کشاورزی دانست و گفت: در مصوبات سفر به شهرستانها و به خصوص گناباد به این امر عنایت می شود و اعتبارهایی به آن اختصاص می یابد.

معتمدیان افزود: برای کاهش مشکلات و کمبودهای نهاده های دامی ۵۰ هزار تن کتسانتره دامی طی سال جاری به استان خراسان رضوی اختصاص می یابد که تاکنون ۲۰ هزار تن آن تخصیص یافته و بقیه در آینده نزدیک محقق می شود.

وی اظهار کرد: مهمترین اهداف سفر به شهرستانهای خراسان رضوی، بررسی میدانی مسائل و مشکلات و افزایش شناخت نسبت به ظرفیتهای خاص مناطق مختلف و بهره گیری از ظرفیتهای منطقه ای برای رفع تنگناهای آنها می باشد.

معتمدیان تصریح کرد: در این سفرها تلاش می شود وعده ها متناسب با ظرفیتها و توانمندیهای هر منطقه داده شود تا امکان تحقق بهتر آنها وجود داشته باشد.

استاندار خراسان رضوی در بیستمین سفر شهرستانی خود روز پنجشنبه به همراه هیاتی وارد گناباد در جنوب این استان شد.

معتمدیان در این سفر به همراه تعدادی از مدیران دستگاههای اجرایی استان و معاونان و مدیران ستادی استانداری پس از ورود به گناباد با حضور در گلزار شهدای بخش کاخک از توابع  این شهرستان با آرمانهای شهیدان تجدید بیعت کرد.

شایان ذکر است که بازدید از بخش کاخک و تعدادی از روستاها و شهرهای بخش مرکزی گناباد نظیر بیدخت، روشناوند و محمدآباد به عنوان محرومترین و دورافتاده ترین روستاهای این شهرستان، بهره برداری از بوستان ملت و مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی آب، دیدار مردمی در  مناطق شهری و روستایی، دیدار با فعالان اقتصادی و تولیدی و بررسی مسائل و مشکلات آنها از جمله برنامه های سفر یک روزه استاندار خراسان رضوی و هیات همراه به شهرستان گناباد است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه