English

محمدصادق معتمدیان:

خطه خراسان به خود می‌بالد که عالم آل محمد (ص) را در آغوش گرفته

استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: چه سعادتی بالاتر از اینکه سرزمین باصلابت ایران اسلامی افتخار میزبانی آن امام رئوف و غریب را دارد.

خطه خراسان به خود می‌بالد که عالم آل محمد (ص) را در آغوش گرفته

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی بیان کرد: میلاد سراسر نور و باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) برای دوستداران ولایت، مبین محبت، ایثار و سخاوت به فرزندان نبوت و عصاره عشق به راه راستین اسلام ناب محمدی است.

محمدصادق معتمدیان در ادامه افزود: چه سعادتی بالاتر از اینکه سرزمین باصلابت ایران اسلامی افتخار میزبانی آن امام رئوف و غریب را دارد و زیباتر آنکه مردمی که همواره دوستدار اهل‌بیت (ع) و حافظ ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی هستند همواره همچون پروانه‌ای عاشق گرد این شمع فروزان می‌چرخند و ارادت وافر خود را نسبت به این فرزند خورشید به منصه ظهور می‌گذارند.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: خطه خراسان به خود می‌بالد که در خاک مقدسش عالم آل محمد (ص) را در آغوش گرفته و همه ساله میزبان میلیون‌ها عاشق و دلداده از سراسر جهان است.

معتمدیان همچنین بیان کرد: اینجانب به عنوان خدمتگزار زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج (ع) ضمن تبریک این ایام مبارک و نورانی محضر همه عاشقان و دوستداران اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) در جای‌جای این کره خاکی و همچنین مردم قدرشناس استان که میزبان مرقد پاک آن امام رئوف هستند، از خداوند بزرگ و بلندمرتبه برای همگان توفیق کسب فیض و بهره‌مندی بیش‌ از پیش از دریای فضائل و کرامات این سرچشمه زلال رحمت الهی را مسئلت دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه