English

محمدصادق معتمدیان:

شهر قرمزی در خراسان رضوی وجود ندارد

استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: با زحمات و تلاش‌های مجموعه کادر بهداشت و درمان استان، شرایط استان در وضعیت نسبتاً پایداری قرار گرفته و روند سیر نزولی به شدت افزایش پیدا کرده است.

شهر قرمزی در خراسان رضوی وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی در خصوص آخرین وضعیت شرایط کرونا در خراسان رضوی اعلام کرد: شهر قرمزی در استان وجود ندارد و از مجموع ۳۳ شهرستان استان ۱۱ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۲۲ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

 معتمدیان در ادامه متذکر شد: با زحمات و تلاش‌های مجموعه کادر بهداشت و درمان استان، شرایط استان در وضعیت نسبتاً پایداری قرار گرفته و روند سیر نزولی کرونا به شدت افزایش پیدا کرده است.

استاندار خراسان رضوی در خصوص تدابیر استان در مورد انتخابات ابراز کرد: با هماهنگی‌های بسیار خوب بین هیأت‌های نظارت، اجرایی و مجموعه ستاد انتخابات استان، تدابیر حداکثری برای برگزاری انتخابات در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به بیش از ۵۲۰۰ شعبه اخذ رأی در سطح استان، گفت: تعداد شعبات در این دوره نسبت به دور قبلی انتخابات بیش از هزار شعبه به دلیل شرایط کرونایی در خراسان رضوی افزایش پیدا کرده است.

معتمدیان در خاتمه اظهار کرد: افرادی به عنوان ناظران بهداشتی در شعب حضور خواهند داشت و تلاش شده که شعبات در فضای باز از جمله مدارس و مساجد قرار بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه