English

محمد صادق معتمدیان:

یکی از مشکلات واحد‌های تولیدی در حال حاضر موضوع قطع برق است

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: با عوامل استخراج ماینر‌های غیرقانونی برخورد شده و این موضوع هم کمک بسیار زیادی به توزیع شبکه برق استان کرده است.

یکی از مشکلات واحد‌های تولیدی در حال حاضر موضوع قطع برق است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی در بازدید از سه واحد تولیدی به موضوع رفع موانع تولید در استان اشاره کرد و گفت: در این استان حمایت‌های بسیار خوبی از تولیدکنندگان انجام می‌شود و با تشکیل کارگروه ستاد تسهیل، مشکلات واحد‌های تولیدی مورد به مورد بررسی و در کارگروه ستاد تسهیل، تصمیمات خوبی هم برای رفع مشکلات تولید گرفته می‌شود.

محمدصادق معتمدیان در ادامه این دیدار گفت: یکی از مشکلات واحد‌های تولیدی در حال حاضر موضوع قطع برق است که خوشبختانه با تصمیمات خوبی که گرفته شد با حضور مسئولان شرکت برق، خاموشی‌ها  برای واحد‌های تولیدی به حداقل ممکن رسیده است.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه معاونت عمرانی و معاونت اقتصادی استانداری با جدیت پیگیر موضوع قطع برق واحد‌های تولیدی بوده اند بیان کرد: با عوامل استخراج ماینر‌های غیرقانونی برخورد شده و این موضوع هم کمک بسیار زیادی به توزیع شبکه برق استان کرده است.

محمدصادق معتمدیان در خاتمه تصریح کرد: حمایت از تولید داخلی یکی از اهداف مهم دولت است و ما هم در خراسان رضوی با توجه به این هدف مهم دولت تا حد ممکن مشکلات اقتصادی واحد‌های تولیدی را برطرف کرده ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه