English

محمدهاشمی خبر داد:

امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۸۵۰ حادثه دیده در سال ۱۴۰۰

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امدادرسانی هلال احمر به یک هزار و 857 حادثه دیده در سه ماهه اول سال 1400 خبر داد.

امدادرسانی هلال احمر به بیش از 1850 حادثه دیده در سال 1400

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی محمدهاشمی با اشاره به امدادرسانی هلال احمر به بیش از 1850 حادثه دیده ،گفت : 304 مورد حادثه جاده ای، 85 مورد خدمات حضوری، یک مورد خدمات مناسبتی ، 31 حادثه کوهستان، 110 مورد حادثه شهری، 5 حادثه ساحلی ، 3 حادثه ریزش آوار ،13 مورد سیل و آبگرفتگی ، 55 مورد حادثه صنعتی و کارگاهی ،3 حادثه توفان و یک حادثه هوایی بوده است.

وی  در ادامه از خدمت رسانی نیروهای امدادی به ۵۸۱  نجات یافته خبر داد و گفت : از این تعداد 141 نفر به صورت سرپایی درمان شده و 440 نفر نیز برای درمان به مراکز درمانی استان انتقال یافتند .

محمدهاشمی تعداد نیروهای عملیاتی مشارکت کننده برای امدادرسانی به این حوادث را یک هزار و 996 نفر در قالب 735  تیم عملیاتی عنوان کرد و گفت: 569 دستگاه خودروی عملیاتی برای امدادرسانی به این حوادث به کار گرفته شده بودند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان خاطرنشان کرد: در سه ماهه نخست سال جاری 45  مورد عملیات رهاسازی توسط نیروهای این جمعیت انجام شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه