English

در یک هفته گذشته انجام شد؛

امدادرسانی هلال احمر اصفهان به ۱۲۹ حادثه دیده

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: نیروهای هلال احمر اصفهان در یک هفته گذشته به 129حادثه دیده امدادرسانی کردند.

امدادرسانی هلال احمر اصفهان به  129 حادثه دیده

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی محمدهاشمی با اشاره به پوشش امدادی هلال احمردر قالب 40 حادثه بیان داشت: 20  مورد از این ماموریت ها در حوادث جاده‌ای، 6 مورد خدمات حضوری، 5 حادثه برف و کولاک، 5 مورد شهری و 4 حادثه صنعتی و کارگاهی بوده است.

وی با بیان اینکه در این مأموریت‌ها به 129 حادثه دیده امدادرسانی شده است، گفت: 58  نفر از حادثه دیدگان در حوادث جاده ای،55 نفر در حوادث برف و کولاک ، 6 مورد در حوادث شهری، 4 مورد  در حوادث صنعتی و کارگاهی و 6 مورد به صورت حضوری خدمات گرفته‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از خدمت رسانی نیروهای امدادی به 31 نجات یافته خبر داد و گفت: از این تعداد 2 نفر به طور سرپایی درمان شده و 29  نفر هم برای درمان به مراکز درمانی منتقل شده اند.

به گفته محمدهاشمی در این مدت ، 122 نیروی عملیاتی در قالب 45 تیم با به کارگیری 38 دستگاه آمبولانس و خودروی نجات در این حوادث مشارکت داشته اند .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان با بیان اینکه در این مدت 6 مورد عملیات رهاسازی توسط نیروهای جمعیت هلال احمر  انجام شده است، افزود: حوادث جاده ای همچنان همچون گذشته تعداد قابل توجهی از حوادث را به خود اختصاص داده است که این امر نیازمند فرهنگ سازی بیشتر در این زمینه و توجه رانندگان و مسافران به قوانین و مقررات رانندگی می باشد .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه