English

مهدی قلیان:

متوقف شدن کاهش روند ابتلا به کرونا در خراسان رضوی

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: میانگین بستری روزانه در هفته نخست تیر ۱۸۹نفر بوده و هم اکنون مشهد و هفت شهرستان خراسان رضوی در وضع نارنجی قرار دارند و بقیه شهرستان‌های استان در وضع زرد کرونایی هستند.

متوقف شدن کاهش روند ابتلا به کرونا در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مهدی قلیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد: روند کاهشی آمار ابتلای به ویروس کرونا در خراسان رضوی، در چند روز اخیر متوقف شده است.

قلیان افزود: میانگین آمار مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی و در هفته نخست تیر در مقایسه با هفته آخر خرداد ثابت بوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد آمار دیروز مبتلایان بستری در بیمارستان‌های خراسان رضوی را ۲۰۰ نفر عنوان کرد و در ادامه افزود: میانگین بستری روزانه در هفته نخست تیر ۱۸۹نفر گزارش شده است.

وی همچنین خاطر نشان کردو گفت: هم اکنون ۱۷۶بیمار بدحال در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری و ۶۷۱ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی در حال درمان هستند.

قلیان تصریح کرد: تعداد فوتی‌های روزانه ناشی از کرونا در خراسان رضوی را کمتر از ۱۰ نفر می توان عنوان کرد.

وی گفت: هم اکنون مشهد و هفت شهرستان خراسان رضوی در وضع نارنجی قرار دارند و بقیه شهرستان‌های استان در وضع زرد کرونایی به سر می‌برند.

قلیان در خاتمه این مطلب افزود: شهرستانهای نارنجی خراسان رضوی شامل مشهد، بینالود، کاشمر، بردسکن، سبزوار، قوچان، نیشابور و گناباد است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه