English

حسین رضائی:

زائران پیاده در راه زیارت امام هشتم (ع)

سخنگوی جمعیت خدمتگزار به زائران پیاده امام رضا (ع) گفت: زائران پیاده پارسال به علت شرایط کرونایی توفیق زیارت پیاده آن حضرت را نداشتند، اما امسال به مناسبت دهه کرامت به استقبال میلاد امام رئوف می آیند.

زائران پیاده در راه زیارت امام هشتم (ع)

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسین رضائی سخنگوی جمعیت خدمتگزار به زائران پیاده امام رضا (ع) بیان کرد: زائران پیاده امام رضا(ع) که پارسال به علت شرایط کرونایی توفیق زیارت پیاده آن حضرت را نداشتند، امسال به مناسبت دهه کرامت جمعی از علاقمندان به ساحت رضوی در کاروان‌های کوچک راهی مشهدالرضا شده اند.

حسین رضائی همچنین در ادامه افزود: بنا به خبر‌های رسیده از این تعداد ۴۸۰زائر از مسیر نیشابور، حدود ۱۰۰زائر از مسیر فریمان، ۱۵۰زائر از مسیر جاده سرخس و مابقی از محور قوچان و جاده قدیم راهی مشهد هستند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزار به زائران پیاده امام رضا (ع) ادامه داد: اقامت این زائران در مشهد یک روز خواهد بود که با تمهیدات مدیران کاروان در مراکز اقامتی که به همت کارکنان بهداشت و میراث فرهنگی مجوز اقامت دارند استفاده می‌شود.

وی  در ادامه تصریح کرد: در طول مسیر هم اقامتگاه‌های ثابت با خدمات سرپائی و درمانی پذیرای زائران پیاده امام هشتم (ع) هستند.

رضایی در خاتمه خاطر نشان کرد: زائران پیاده برای زیارت امام هشتم (ع) دو نوبت در سال یکی دهه کرامت و دیگری دهه آخر صفر مشرف می‌شوند که با توجه به شرایط کرونا در خراسان رضوی پارسال زائر پیاده نداشته ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه