English

حمیدرضا اسلامی:

ذخایر خونی خراسان رضوی به شدت رو به کاهش است

مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی عنوان کرد: از مجاوران و زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) درخواست می‌شود تا با حضور در پایگاه‌ها و اهدای خون به یاری بیماران نیازمند بشتابند.

ذخایر خونی خراسان رضوی به شدت رو به کاهش است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حمیدرضا اسلامی مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی اعلام کرد: ذخایر خونی خراسان رضوی به شدت رو به کاهش است.

حمیدرضا اسلامی در ادامه افزود: بر خلاف مشارکت اهداکنندگان خون استان به دلیل تداوم همه گیری کرونا در خراسان رضوی و نیز افزایش گرمای هوا هم اکنون ذخایر خونی به شدت رو به کاهش است

مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی گفت: از مجاوران و زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) درخواست می‌شود تا با حضور در پایگاه‌ها و اهدای خون به یاری بیماران نیازمند بشتابند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر موجودی ذخایر خون کاهش یافته که با ادامه این روند در روز‌های آتی، پاسخگویی به بیماران نیازمند و مراکز درمانی با چالش جدی مواجه خواهد شد.

مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی با بیان اینکه اهدای خون با رعایت توصیه‌های لازم بسیار در سلامت افراد تاثیرگذار است ادامه داد: داوطلبان اهدای خون پس از بررسی پزشکی و اطمینان از احراز شرایط مربوط می‌توانند خون خود را اهداء کنند و پس از آن، با مصرف بیشتر مایعات، حجم خون اهدایی سریعتر جایگزین خواهد شد.

اسلامی در خاتمه تصریح کرد: پایگاه‌های اهدای خون هر روزاز ساعت ۷:۴۵ الی ۱۴:۰۰ پذیرای داوطلبان ایثارگر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه