English

از ابتدای فصل برداشت گندم در کرمانشاه تاکنون

۱۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان کرمانشاهی خریداری شده است

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی کرمانشاه گفت: از ابتدای فصل برداشت گندم در استان کرمانشاه تاکنون بیش از ۱۲۱هزار و ۲۶۷ تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان کرمانشاهی خریداری شده است.

۱۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان کرمانشاهی خریداری شده است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، ماشاالله ارویسی با بیان این مطلب که از ابتدای فصل برداشت گندم در استان کرمانشاه تاکنون بیش از ۱۲۱هزار و ۲۶۷ تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان کرمانشاهی خریداری شده، ابراز داشت: از این مقدار بیش از ۷۰ هزار و ۴۰۳ تن به صورت تضمینی و بیش از ۵۰ هزار و ۸۶۳ تن نیز به صورت توافقی تحویل مراکز خرید سطح استان شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی کرمانشاه ۶ مرکز دولتی، ۳۲ سیلوی بخش خصوصی و پنج مرکز مباشر تعاونی روستایی را مرکز خرید گندم از کشاورزان کرمانشاه اعلام کرد و افزود: این مراکز با نرخ مصوب ۵۰ هزار ریال به ازای هر کیلوگرم گندم، را از گندم کاران کرمانشاهی دریافت کرده‌اند.

ارویسی تعداد کل مراکز خرید تضمینی سطح استان را ۶۱ مرکز شامل هفت مرکز دولتی، ۴۰ سیلوی بخش خصوصی و ۱۴ مرکز مباشرین تعاونی روستایی اعلام کرد و اظهار داشت: به استثنای شهرستان سنقر و کلیایی  که هنوز برداشت گندم آغاز نشده، تمام مراکز خرید تضمینی در سطح استان فعال و آماده دریافت محموله های گندم کشاورزان هستند.

وی در خصوص پرداخت مطالبات کشاورزان نیز گفت: تمام کشاورزانی که تا تاریخ ۲۳ خرداد ماه گندم خود را تحویل مراکز خرید تضمینی داده‌اند ۱۰۰ درصد مطالبات خود را دریافت کردند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی کرمانشاه افزود: با تلاش همکاران ما در مجموعه شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران تاکنون بیش از ۱۰۵ میلیارد و ۴۸۵ میلیون تومان از طریق بانک عامل به حساب کشاورزان کرمانشاهی واریز شده است.

ارویسی از کشاورزان مجددا در خواست کرد حتما در زمان مراجعه به مراکز خرید تضمینی، ضمن در دست داشتن کارت ملی و شماره حساب بانک کشاورزی فعال به نام خود از ثبت نام خود در سامانه پهنه بندی سازمان جهاد کشاورزی نیز اطمینان حاصل کنند تا در پرداخت مطالبات آنها خللی ایجاد نشود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه