English

بیانیه کانون مداحان استان قم در آستانه انتخابات

کانون مداحان استان قم در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، مجلس خبرگان و شوراهای شهر و روستا بیانیه صادر نمود.

بیانیه کانون مداحان استان قم در آستانه انتخابات

به گزارش خبرگزاری موج قم، متن بیانیه کانون مداحان استان قم به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز قرارگاه حسین‌بن‌علی علیه السلام، ایران است. بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می مانند. اگر دشمن، این حرم را از بین برد، حرمی باقی نمی‌ماند.

"سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی"

انتخابات مظهر همبستگی ملی و اقتدار کشور و نظام و از مهمترین عرصه های تجلی و ظهور مردم سالاری دینی است ، همانگونه که در تمامی سال های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ملت ایران با حضور حماسی و افتخار آفرین خود در پای صندوق های رای انسجام و اقتدار خود را به رخ جهانیان کشانده است ،  در انتخابات پیش رو نیز با توجه شرایط خاص اقتصادی و سیاسی همچون گذشته شاهد این حضور دشمن شکن خواهیم بود تا بار دیگر به همه جهان اثبات نماییم که نهاد های اجرایی  و ارکان نظام اسلامی برآمده از رای و اراده ملت بزرگ ایران است.

بی شک مشارکت پرشور  و حضور حداکثری مردم در  صحنه انتخابات، لبیک به ندای امام راحل عظیم الشان و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و شهدای عزیزمان علی الخصوص سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و همچنین متضمن امنیت و استقلال ایران خواهد بود .

در این راستا کانون مداحان استان قم ضمن دعوت از آحاد مردم شریف،  آگاه و بصیر ایران در خلق حماسه ای دیگر در روز جمعه ۲۸ خرداد ماه با انتخاب اصلح  ، با حضور گسترده و چشم گیر هیئات مذهبی و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام  در پای صندوق های رای حاضر شده و با انتخاب اصلح نقش مهم وتاریخی خود را در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در صحنه عمل به اجرا خواهد گذاشت و بار دیگر  توطئه های استکبارگران و فتنه جویان و دشمنان قسم خورده این نظام را نقش برآب خواهند ساخت و بفرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای مدظله العالی هرگونه سایه تهدید و جنگ را با حضور خود از سر این مرز و بوم دور خواهند نمود .

و من الله توفیق

کانون مداحان استان قم

۲۴  خرداد ۱۴۰۰

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی