English

بیانیه سپاه حضرت صاحب الزمان (عج ) در خصوص انتخابات ۱۴۰۰

سپاه حضرت صاحب الزمان (عج ) در خصوص مشارکت حداکثری همه در انتخابات 1400 بیانیه صادر کرد.

بیانیه سپاه حضرت صاحب الزمان (عج ) در خصوص انتخابات 1400

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، رده های مختلف سپاه حضرت صاحب الزمان عج در دعوت به انتخابات پرشور 1400 بیانیه صادر کرد.

( إِنَّ اللَّهَ لا یغَیرُ ما بِقَوْمٍ حَتَّی یغَیرُوا ما بِأَنْفُسِهِمْ )  سوره مبارکه الرعد آیه ۱۱

در آستانه انتخابات سیزدهم  ریاست جمهوری قرار داریم و ملت ایران در آزمون سیاسی بزرگ و سرنوشت سازی  قرار دارد که آینده چهار ساله کشور را درهمه زمینه ها رقم خواهد زد.

ملت سرافراز و بزرگ ایران مفتخر است که مسیر مردم‌سالاری اسلامی را در دوره‌های پی‌درپی با انگیزه و نشاط، پیموده و این درخت سرسبز و ثمربخش را در هر دوره، سرافرازتر و ریشه‌دارتر کرده است.

 ایران اسلامی در حالی به استقبال انتخابات سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری می رود که  این انتخابات بدلیل شرایط خاص منطقه و وضعیت داخلی کشور و از طرفی تلاش همه جانبه دشمنان نظام در جهت کاهش مشارکت نسبت به سایر انتخابات گذشته اهمیت ویژه ای پیدا کرده است و چون نظام سلطه که تاب موفقیت‌های مکرر نظام اسلامی و جبهه مقاومت را ندارد؛ راهبرد اصلی خود را در مقابله با جمهوری اسلامی ایران مشارکت حداقلی مردم در انتخابات قرار داده و در کمین است که با القای عدم ورود مردم در عرصه‌ی انتخابات یا با تحریم انتخابات یا با سست‌کردنِ انتخابات به نظام اسلامی ضربه وارد کند.

از برکات حضور مردم این است که وقتی دشمنان نگاه می کنند و می‌بینند که مردم پشت سر کشور خود ایستاده اند ،  احساس شکست بر آنها غلبه خواهد کرد و خواهند فهمید که نمی شود با یک ملت به مقابله پرداخت و رئیس جمهوری که با رای بالا  نماینده یک ملت شود می تواند مو جب عقب نشینی و نا امیدی دشمنان باشد  و این کاهش فشار های دشمنان را را در پی خواهد داشت. 

در ادبیات دینی ما از شب قدر به عنوان شب سرنوشت انسان تعبیر شده و به فرموده  مقام معظم رهبری (مدظله ) : انتخابات شب قدر کشور است و همانگونه که در شب قدر سرنوشت یک سال انسان رقم می خورد در انتخابات سرنوشت چهار ساله کشور در یک روز رقم خواهد خورد.

انتخابات پرشور در همه‌ی دنیا ، مظهر اقتدار و حضور با اراده و عزم راسخ یک ملت در عرصه‌های اداره کشور است و باعث وحدت و یکپارچگی ملت می شود  و اگر چه شرایط اقتصادی موجود زمینه دلخوری مردم  از مسئولین اجرایی کشور را ایجاد کرده  اما همین نحوه مواجهه با مشکلات کشور درسطح مدیرت جامعه میتواند  مهم ترین دلیل برای حضور در انتخابات و ایجاد تغییر در رویه های مدیریت اجرایی کشور قرار بگیرد .

سپاه حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) استان اصفهان  از ملت ایران  علی الخصوص مردم شهید پرور استان دعوت می نماید فارغ از دیدگاه‌های سیاسی همچون حضور در تشییع پیکر سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی در انتخابات حضوری آگاهانه وبابصیرت داشته و بدانند که راه حل عبور از مشکلات نه با قهر با صندوقهای رای که با حضور پر شور و انتخاب اصلح امکان‌پذیر است و بی رونقی انتخابات تنها و تنها بر جرات و جسارت دشمنان برای دشمنی بیشتر می افزاید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه