English

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان:

حضور حداکثری در انتخابات موجب سربلندی ایران وایرانی است

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان در آستانه انتخابات سرنوشت ساز ۲۸ خرداد بیانیه‌ای صادر کرد.

حضور حداکثری در انتخابات موجب سربلندی ایران وایرانی است

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، ولی اله نصر با اشاره به اهمیت انتخابات و نقش  بهزیستی به عنوان  نهاد حمایتی ،اجتماعی  برخاسته از  انقلاب ، در بیانیه ای در آستانه ۲۸ خرداد روز انتخاب؛ ضمن برشمردن دستاوردهای عظیم حضور گسترده مردم در انتخابات پیش رو فارغ از سلایق، جناح ها، طرفداری ها و رقابت‌های انتخاباتی از اقشار مختلف مردم شریف ایران دعوت کرد تا با عزم و اراده خود مشارکت گسترده شان در پای صندوق های رای را به نمایش گذارند.

متن بیانیه این نهاد اجتماعی و حمایتی  به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت بزرگوار، صبور و استوار ایران اسلامی؛

اینک همه ما در آستانه برگزاری انتخابات قرار گرفته‌ایم. جمهوری اسلامی ایران از آغاز تا به امروز، زنده بودن و پویایی خود را مرهون خداباوری، مردم باوری و خودباوری یافته است و بدون استثناء هر موفقیتی که رقم زده می‌شود، هر عزتی که حاصل می‌گردد و هر تلاشی که در عرصه‌های مختلف علم و فناوری، نظامی، سیاسی، اجتماعی و ... به ثمر می‌نشیند، محصول این اعتقاد ارزشمند است که حضرت امام روح الله(ره) آن را در کالبد اجتماع مسلمین جهان دمید.

ملت غیرتمند و آگاه ایران؛

سازمان بهزیستی  با بیش از ۴۰ سال فعالیت در عرصه ارائه خدمات اجتماعی و حمایتی به مردم وبلاخص  قشر آسیب پذیر ، امروز به محضر شما گزارش می‌دهد که آتش یأس پراکنی دشمنان و انواع و اقسام تحریم ها از تحریم اقتصادی و نظامی و دارویی گرفته یا تحریم انتخابات بر دل و جان طیف گسترده ای از فرزندان جوان، خوش فکر و کوشای شما که برای پیشرفت  وخدمت رسانی به بهترین خلق میهن‌شان هم قسم شده اند دیگر اثر نمی‌گذارد. این حرکت بزرگ و این اراده و خودباوری، نیازمند پشتیبانی و حضور درخشان شما در  میدان و مواجهه با تاریک نمایی و بدبینی القا شده از آن سوی مرزهاست.

مشارکت و حضور مردم در انتخابات پیش رو فارغ از سلایق، جناح ها، طرفداری ها و رقابت‌های انتخاباتی، به خودی خود دستاورد عظیمی به همراه دارد و آن عبارت است از تقویت اعتماد به نفس ملی، گسترش باور توانستن و امید به آینده و افزایش قدرت ملی و بین المللی ایران سربلند در دنیای پیچیده امروز.

کارکنان و توانخواهان

بهزیستی استان  با تاکید دوباره بر اهمیت انتخابات، از اقشار مختلف مردم شریف ایران دعوت می‌کند تا بار دیگر با عزم و اراده خود در روز ۲۸ خرداد ماه در پای صندوق‌های رأی حضور گسترده شان را به نمایش گذارند. و  با امید و اطمینان به نصرت الهی همگام با آحاد ملت با افتخار در جشن شکوه جمهوریت ۱۴۰۰ شرکت خواهند کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه