English

حسین امیر تیموری؛

تمامی اعضای ستاد انتخابات هرمزگان واکسینه شده اند

رییس کمیته ارزیابی ستاد انتخابات هرمزگان گفت: اعضای ستاد انتخابات هرمزگان واکسینه شدند و حتما از اعضا در شعب رای تست کرونا گرفته می شود، همه تمهیدات برای برگزاری یک انتخابات باشکوه اندیشیده شده اشت.

تمامی اعضای ستاد انتخابات هرمزگان واکسینه شده اند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حسین امیر تیموری رییس کمیته ارزیابی ستاد انتخابات هرمزگان، در برنامه جشن انتخابات هرمزگان تحت عنوان طرح رسانه ای دعوت، در خصوص انتخابات پیش رو عنوان داشت: انتخابات یکی امورات مهم در جمهوری اسلامی است و صیانت از انتخاب مردم یکی از وظایف اصلی ما است که در دو مرحله اجرا می شود. 

رییس کمیته ارزیابی ستاد انتخابات هرمزگان افزود: در ابتدا و پیش از روز انتخابات 40 هئیت اجرایی برای انتخابات رییس جمهور و 40 هئیت برای انتخابات شورای شهر و روستاها تعیین شده است. 

امیرتیموری ادامه داد: می‌توانم شهادت دهم در بخشی که خودم مسئول هستم همه افراد به محض اینکه وزارت کشور دستور برگزاری انتخابات را دادند همه‌ی دغدغه ما برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات بوده است. 

وی ادامه داد: اعضای ستاد انتخابات واکسینه شدند و حتما از اعضا در شعب رای تست کرونا گرفته می شود، همه تمهیدات برای برگزاری یک انتخابات باشکوه اندیشیده شده اشت. 

امیرتیموری افزود: همزمان دو انتخابات بسیار مهم  برگزار می شود، حدود 34 هزار نفر مسئول اجرایی برگزاری انتخابات هستند، همه اعضا از آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات برخوردار هستند،  افرادی نیز در حالت آماده باش هستند که اگر خدایی نکرده مشکلی برای هر یک از اعضا پیش آمد نیروی جایگزین داشته باشیم. 

وی ادامه داد: انتخابات عرصه ای است که مردم حداقل برای چهار سال می توانند سرنوشت خود را در بعد داخلی و بین المللی تعیین کنند، مشکلاتی در کشور وجود دارد اما مردم همواره ثابت کرده اند که پای نظام ایستادگی خواهند کرد. 

رییس کمیته ارزیابی ستاد انتخابات هرمزگان در پایان گفت: هرمزگان و هرمزگانی ها همواره در ادوار مختلف انتخابات پیشتاز بوده اند،  یقین دارم مشارکت مردم هرمزگان اگر بیشتر از ادوار گذشته نباشد قطعا کمتر نخواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه