English

فرح بخش ماندگاری مطرح کرد:

عدم توجه به زیر ساخت های فرهنگی در هرمزگان / تحقق حقوق شهروندی در گرو تعامل شوراها با سایر ارگان ها

نامزد ششمین دوره انتخابات شورای شهر بندرعباس با اشاره به عدم توجه به زیرساخت های فرهنگی در استان هرمزگان بیان داشت: شورای شهربندرعباس برای تحقق حقوق شهروندی، معضلات سطح شهر و توسعه زیر ساخت های فرهنگی باید با سایر ارگان ها در تعامل باشد.

عدم توجه به زیر ساخت های فرهنگی در هرمزگان / تحقق حقوق شهروندی در گرو تعامل شوراها با سایر ارگان ها

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فرح بخش ماندگاری نامزد ششمین دوره انتخابات شورای شهر بندرعباس در برنامه جشن انتخابات هرمزگان تحت عنوان طرح رسانه ای دعوت، در تشریح برنامه های خود عنوان داشت: یک معلم آشنا به حوزه گردشگری، مالی،  اقتصادی، مدیریت شهری و... هستم.
ماندگاری بیان داشت: یکی از مسائلی که باعث شده که تصمیم بگیرم به شورا راه پیدا کنم این است که نسبت به گردشگری و مسائلی که مربوط به سنت ها، تاریخ ، میراث فرهنگی ، معنوی بندرعباس و.... بی مهری شده است.
وی عنوان کرد: محلات بافت تاریخی مانند سورو و نخل ناخدا که سنت های غنی بندرعباس در این محلات ریشه دوانده، مغفول مانده است.
نامزد ششمین دوره انتخابات شورای شهر بندرعباس بیان داشت: به حوزه مسائل سنتی از جمله بوم گردی ها و گردشگری و فرهنگ بندرعباس توجه کافی نشده است و به همین دلیل شورای شهر باید با سایر ارگان ها در تعامل باشد تا با استفاده از ظرفیت پارلمان شهری در حل مشکلات و چالش های شهری قدم برداشته شود.
ماندگاری اظهار داشت: یکی از مشکلات شهر، ترافیک و کمبود پارکینگ عمومی در سطح شهر است، یکی از اقداماتم احداث پارکینگ در سطح شهر خواهد بود.
وی تصریح کرد: فاضلاب یکی از چالش های اصلی شهر بندرعباس است که باعث نارضایتی تمام ساکنان شده است که با استعانت از استانداری و صنایع این معضل را حل خواهیم کرد.
وی عنوان کرد: از دیگر مشکلات می توان به حاشیه نشینی و آسیب های اجتماعی در این محلات اشاره کرد.
ماندگاری بیان داشت: برای ساماندهی این شهر برنامه هایی دارم، موضوع مهم بودجه بندی در شهرداری است، باید این بودجه در بخش های مختلف و براساس اولویت بندی هزینه شود، بهترین کسی که از مشکلات آگاهی دارد خود مردم هستند، جلسات شورا را به میان مردم خواهیم برد تا با حضور شهردار مشکلات توسط مردم مطرح کرده و اینگونه بتوانیم با استفاده از نخبگان شهر آن ها را مرتفع سازیم.
نامزد ششمین دوره انتخابات شورای شهر بندرعباس بیان داشت: بازارچه های محلی در محلات احداث کنیم تا علاوه بر اشتغالزایی برای ساکنان محلات ، باعث کاهش ترافیک ، آلودگی و.... خواهد شود.
​وی در پایان افزود: موزه مردم شناسی هویت شهر بندرعباس را ترسیم کرده است،  نیاز است پارلمان محلی باید در کنار میراث فرهنگی و نهادهای مردم نهاد به این حوزه ورود کند تا میراثی برای آیندگان به جا بماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی