English

بهروز ندایی:

امکان تخلف در روند اجرای انتخابات وجود ندارد

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل با اشاره به تمهیدات انجام گرفته برای برگزاری انتخابات گفت: امکان تخلف در روند اجرای انتخابات در استان اردبیل وجود ندارد.

امکان تخلف در روند اجرای انتخابات وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، بهروز ندایی ، رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل در نشست با خبرنگاران گفت: رای گیری با کد ملی و با دستگاههای احراز هویت انجام می شود که امکان هیچگونه تقلب و شبهه ای در روند اخذ آرا وجود ندارد.

وی با بیان اینکه دستگاههای دولتی و مدیران حق استفاده از امکانات دولتی بر له و یا علیه نامزدهای انتخابات را ندارند، تصریح کرد: در صورت بروز تخلف در این زمینه نیز برخوردهای قانونی صورت می گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل به دیگر اقدامات انجام گرفته برای اخذ  آرا اشاره کرد و گفت: سامانه پیامکی برای اطلاع رسانی نزدیک ترین شعبه اخذ رای به واجدین شرایط فراهم شده که با ارسال پیامک امکان مراجعه فرد به نزدیک ترین شعبه ایجاد می شود.

ندایی بیان کرد: تعداد شعبه های اخذ رای 10 درصد افزایش یافته و از ساعت هفت صبح روز ۲۸ خرداد ماه رای گیری آغاز می شود.

وی تعداد واجدین شرایط رای دادن در استان را یک میلیون و هزار و ۴۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: ۲۳ هزار و ۷۸۵ نفر از این تعداد رای اولی هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: ۱۶۵ نفر برای تصدی شوراهای اسلامی شهر به عنوان عضو اصلی و ۱۰۱ نفر علی البدل انتخاب می شوند.

ندایی اظهار کرد: سه هزار و ۲۵۲ نفر نیز برای شوراهای اسلامی روستاها به عنوان عضو اصلی و ۲ هزار و ۱۵۵ نفر نیز علی البدل انتخاب می شوند.

وی به میزان مشارکت ۷۳ درصدی مردم استان در انتخابات دوره قبل ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر اشاره کرد و اظهار امید واری کرد در این دوره از انتخابات نیز میزان مشارکت بالاتر از ۵۰ درصد باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی