English

بهروز ندایی:

تمامی امکانات لازم برای برگزاری انتخابات در استان اردبیل فراهم است

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: تمامی امکانات و زیرساخت های مورد نیاز برای برگزاری انتخابات در ۲۸ خرداد ماه در استان فراهم شده است.

تمامی امکانات لازم برای برگزاری انتخابات در استان اردبیل فراهم است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، بهروز ندایی ، رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل در جلسه ستاد انتخابات استان گفت: احراز هویت، تعرفه ها و تعداد شعب مشخص وخودرو  و نیروی انسانی مورد نیاز پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: بررسی صلاحیت های داوطلبان شوراهای اسلامی شهر در هیات مرکزی نظارت انجام گرفته و افرادی که رد صلاحیت شده اند تا فردا فرصت دارند، اعتراض خود را اعلام کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: اعتراض ها از سوی هیات نظارت استان اردبیل به هیات نظارت مرکزی اعلام و نتایج بعد از بررسی اعلام می شود.

ندایی تصریح کرد: بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی روستاها نیز در هیات اجرایی استان تمام شده و  بخشداری ها در حال انجام است که تا ۱۸ خرداد تمام می شود.

وی اظهار کرد: اسامی  داوطلبان تایید صلاحیت شده بعد از اتمام اعلام و تبلیغات از روز ۲۰ تا ۲۶ خرداد انجام می شود.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل با اشاره به پیش بینی  واکسیناسیون عوامل صندوق های اخذ رای، خواستار استخراج اسامی تمامی افراد و همچنین خبرنگاران حاضر در محل اخذ رای شد.

ندایی تعداد افراد واجد شرایط رای دادن در استان را بیش از یک میلیون و هزار نفر اعلام کرد و گفت: ۲۳ هزار نفر از این تعداد رای اولی هستند که واجد شرایط رای دادن هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه