English

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد اصفهان خبر داد:

۱۳۱ دختر ایتام اصفهانی در انتظار حمایت نیکوکاران

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد اصفهان گفت: 131 دختر ایتام در انتظار حمایت نیکوکاران هستند.

131 دختر ایتام اصفهانی در انتظار حمایت نیکوکاران

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حمیدرضا طاهری اصفهان ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر گفت: در حال حاضر 13 هزار و 757 دختر یتیم و محسنین تحت حمایت حامیان هستند که از این جمع 3 هزار و 379 نفر از ایتام و مابقی فرزندان محسنین هستند.

وی با بیان اینکه 91هزار حامی از فرزندان معنوی خود حمایت می کنند، ادامه داد: حامیان در دوماهه سال جاری، 14 میلیارد و 300 میلیون تومان به این فرزندان اهدا کردند.

حمیدرضا طاهری گفت: در این طرح، تعداد 45 هزار و 750 نفر حامی از تعداد 10 هزار و 162 نفر دختر کمتر از 18 سال حمایت می کنند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی اظهار داشت: در حال حاضر 131 نفر از دختران محسنین، فاقد حامی بوده و تنها از خدمات حمایتی این نهاد بهره می برند.

طاهری در پایان روش‌های مشارکت در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین را بیان داشت و افزود: علاقه‌مندان به حمایت از فرزندان اکرام می‌توانند به سایت  ekram.emdad.irمراجعه نموده و بعد از تکمیل مراحل و دریافت کد فعالسازی، وجه مدنظر خود را وارد کنند؛ لازم به ذکر است که به محض واریز حمایت نقدی، مبلغ مستقیما و بدون واسطه به حساب فرزند مشمول طرح منتقل می‌شود. همچنین افراد می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ در این طرح مشارکت و با حمایت مادی و معنوی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد در این امر خیر حضور داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه