English

ایمانعلی ایمانی:

نمایشگاه صنایع دستی در مشگین شهر گشایش یافت

رئیس اداره میراث‌فرهنگی مشگین‌شهر گفت: در راستای تحقق شعار سال نمایشگاه صنایع دستی در روستای ویجندی شهرستان مشگین شهر برپا شد.

نمایشگاه صنایع دستی در مشگین شهر گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، ایمانعلی ایمانی ، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مشگین‌شهر در حاشیه این نمایشگاه گفت: صنایع‌دستی و تولیدات بومی و محلی تاثیر و نقش اساسی و مهم در توسعه مشاغل خرد و توسعه پایدار روستایی دارد.

وی ادامه داد: با ترویج و آموزش هنرهای دستی و مشاغل خانگی می‌توان بخش بسیاری از موضوعات مربوط به تولید و اشتغال را به روستاها و کارگاه‌های خانگی منتقل کرد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مشگین‌شهر بیان کرد: انتظار می‌رود با رشد و توسعه صنایع‌دستی گام‌های موثری در راستای ایجاد فرصت‌های شغلی برداشت تا این صنعت جایگاه واقعی خود را از جهات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و اشتغالزایی پیدا کند و موجبات رشد و توسعه اقتصادی فراهم شود.

ایمانی عنوان کرد: حرکت جهادی و مقاومتی خوبی با همکاری حوزه ثارالله و کمیته امداد در شناسایی فعالان صنایع‌دستی در روستاها شروع شده است که با پشتیبانی و حمایت‌های لازم انگیزه مضاعفی در تولیدات صنایع‌دستی و تولیدات بومی و محلی روستاها اتفاق خواهد افتاد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه