English

مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف کشور خبر داد:

اجرای طرح شمیم خدمت در راستای تولید ملی و اشتغالزایی

مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف گفت: اجرای طرح شمیم خدمت در راستای تولید ملی و اشتغالزایی در سال جاری با قوت و جدیت پیگیری می‌شود.

اجرای طرح شمیم خدمت در راستای تولید ملی و اشتغالزایی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، رضا معممی‌مقدم با توجه به وجود دو مناسبت نیمه شعبان در سال جدید اظهار داشت: سال جاری قرین به یاد و نام مولایمان امام زمان (عج) بوده و با نیمه شعبان آغاز و خاتمه می یابد و از این رو باید کاری مهدوی و امام زمانی انجام بدهیم.

وی با توجه به زمینه سازی تحقق وضعیت دوران پس از ظهور امام زمان (عج) ادامه داد: آن مدینه فاضله ای که انبیاء و اولیاء الهی آرزوی آن را داشتند با ظهور امام زمان (عج) تحقق خواهد یافت اما به این نکته باید توجه کرد که که طبق معارف اسلامی، خداوند متعال امور را از طریق اسباب و علل آن محقق می سازد.

مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور درباره وظیفه سنگین منتظران در خصوص تحقق وعده های الهی افزود: برای فهمیدن وظیفه منتظران و آن کاری که مهمی که باید انجام دهند تا در زمینه سازی ظهور نقشی ایفا کنند، کافی است به انتخاب شعار سال توسط مقام معظم رهبری توجه شود.

وی در زمینه انتخاب حکیمانه شعار سال گفت: شاید تصور عمومی این بود که حضرت آقا امسال را سال مهدوی نام گذاری کنند اما مشاهده کردیم که شعار امسال نیز در راستای شعار سالهای گذشته و با رنگ و لعاب اقتصادی بود و از این مساله فهمیده می شود برای تحقق آن مدینه فاضله و ارتقاء سطح اقتصادی جامعه، باید تولید رونق بگیرد و جامعه اسلامی با تولید و خودکفایی، سطح معیشت خود را افزایش دهد تا از سویی فقر و نداری از جامعه رخت بندد و از سوی دیگر با بیکاری که سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری هاست مبارزه ای عملی شود.

معممی‌مقدم در خصوص نقش این اداره کل در موضوع تولید گفت: در خصوص وظیفه و نقش آفرینی سازمان اوقاف و امور خیریه در تحقق شعار سال و در نهایت زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج)، طرح شمیم خدمت از سال گذشته در دستور کار این اداره کل قرار گرفت که در سال جدید با توان و قوت مضاعف پیگیری می شود.

وی افزود: در این خصوص در سال گذشته در 230 بقعه متبرکه و با حضور بالغ بر 20 هزار نفر، کلاس های آموزشی با موضوعات مختلف، جهت توانمند سازی افراد جویای کار برگزار شده و  برای قریب به پنج هزار نفر نیز شغل ایجاد شده است.

مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور درباره برنامه های سال جدید تصریح کرد: در سال جدید که سال پشتیبانی و مانع زدایی از تولید است انشاء الله با توان بیشتر از ظرفیت و جایگاه بقاع متبرکه و همچنین ظرفیت موقوفات بر آن هستیم که زمینه آموزش، تولید و اشتغال را در سطح وسیع تری فراهم کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه