English

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد اعلام کرد:

نیم قرن حفاظت از زیست بوم های ایران؛ شعار هفته محیط زیست ۱۴۰۰

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد با اعلام شعار هفته محیط زیست 1400 با عنوان " نیم قرن حفاظت از زیست بوم های ایران، بازنگری، نوسازی، بازسازی" در پیام خود گفت: توجه به مقوله‌ی محیط زیست و اهمیت آن در زندگی امروز بشر امری است که نمی‌توان از آن به ‌سادگی عبور کرد.

نیم قرن حفاظت از زیست بوم های ایران؛ شعار هفته محیط زیست 1400

به گزارش خبرگزاری موج یزد،  نیره پورملائیمدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد با صدور پیامی فرا رسیدن هفته محیط زیست را به همه تلاشگران، دوستداران و حامیان محیط زیست تبریک گفت.

به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد، وی با اعلام شعار هفته محیط زیست 1400 با عنوان " نیم قرن حفاظت از زیست بوم های ایران، بازنگری، نوسازی، بازسازی" در پیام خود گفت: توجه به مقوله‌ی محیط زیست و اهمیت آن در زندگی امروز بشر امری است که نمی‌توان از آن به ‌سادگی عبور کرد؛ لزوم فرهنگ سازی در این مقوله وظیفه‌ای جدی است که در اصل پنجاه قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران نیز موضوع حفاظت و حراست از محیط زیست مورد تاکید قرار گرفته است.

محیط زیست نیز مانند دیگر مخلوقات خداوندی در نظام هستی، حدودی دارد که باید با بهره‌برداری صحیح در حفظ آن کوشید تا نسل‌های آینده نیز از این موهبت الهی و ثروت طبیعی برخوردار شوند.

آرزوی داشتن محیط زیستی سالم  و عاری از هرگونه آلودگی و تخریب و طبیعتی مناسب برای انسان ها و دیگر موجودات، عزمی جدی در جهت حفظ ، نگهداری و بهره‌ برداری صحیح از مواهب و منابع زیبای زمین را می طلبد که این مهم وظیفه همگانی مردم و مسئولین است و همگی این موارد نشان از اهمیت محیط زیست و لزوم توجه به توسعه پایدار دارد؛ توسعه ای که در عین توجه به پیشرفت تکنولوژی به حفظ محیط زیست و بقای آن برای نسل های آینده نیز توجه می نماید.

اینجانب، برخود لازم می‌دانم تا در هفته ملی محیط زیست، از تلاش تمامی فعالان، متخصصان، تشکل‌ها و دست‌اندرکاران حوزه محیط زیست سپاس و قدردانی داشته و  محیط زیستی سالم و پاک را برای سراسر ایران عزیز آرزومندم. باشد که همواره دوستدار محیط زیست و حافظی امین، برای امانت نسل‌های آینده باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه