English

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد؛

صنایع و وسایل نقلیه علت‌های اصلی آلودگی هوای استان یزد است

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد گفت: منابع انسانی شامل فعالیت برخی صنایع و همچنین وسایل نقلیه را باید از علت‌های اصلی آلودگی هوای استان یزد بدانیم که برای حل معضل به همکاری و همراهی همه بخش‌ها و مردم نیاز است.

صنایع و وسایل نقلیه علت‌های اصلی آلودگی هوای استان یزد است

به گزارش خبرگزاری موج یزد،  نیره پورملائی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد گفت: در آلودگی هوا چند عامل مهم به خصوص منابع طبیعی و انسانی موثر هستند، برای کاهش آنها باید همه مردم و مسوولان همکاری کنند.

وی افزود: منابع انسانی شامل فعالیت برخی صنایع و همچنین وسایل نقلیه را باید از علت‌های اصلی آلودگی هوای استان یزد بدانیم که برای حل معضل به همکاری و همراهی همه بخش‌ها و مردم نیاز است.

وی ادامه داد: انجام فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی در کنار اقدام‌های قانونی و نظارتی که مستمرا در سطح استان پیگیری می‌شود جزو برنامه‌های همیشگی و محوری این اداره کل است که صورت می‌گیرد.

این مسوول اظهارداشت: برای فرهنگ‌سازی حفظ محیط زیست همواره برنامه‌های آموزشی از طریق رسانه‌های گروهی انجام می‌گیرد و این رویه همچنان با قوت تداوم دارد.

پورملائی  تاکید کرد: همکاری تمام دستگاه‌ها و اعضای کارگروه کاهش آلودگی هوای استان با این اداره‌کل خوب است و برنامه‌ها برای حفظ محیط زیست با دقت پیگیری و اجرا می‌شود.  

وجود عرصه های بیابانی ، بارندگی کم، وجود بیش از ۲۰ کانون فرسایش بادی ، تردد روزانه بیش از ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو ، وجود همین تعداد موتورسیکلت در استان، استقرار ۸۰ درصد و احدهای تولیدی و جمعیت در دشت یزد - اردکان ، افزایش فعالیت های معدنی و قرار داشتن استان در کریدور شرق - غرب و شمال-  جنوب و نفوذ بادهای ۱۲۰ روز سیستان  و ... را می توان از جمله عوامل آلودگی هوای استان یزد برشمرد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه