English

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

امروز صدای امام (ره) در شرق و غرب بلند است / امام سرنوشت ملت را به خود مردم واگذار کرد

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب گفت: امام خمینی (ره) در روح ملت ایران دمید و ملت به خواب رفته را از خواب بیدارکرد و هدایتگری مردم ایران را در مرحله اول و بعد برای همه مستضعفان جهان حرکتی نو آغاز کرد که امروز صدای امام (ره) در شرق و غرب عالم بلند است.

امروز صدای امام (ره) در شرق و غرب بلند است / امام سرنوشت ملت را به خود مردم  واگذار کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام طیبی فر اسلامی در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) در شهر نیک آباد با اشاره به سابقه انقلابی گری مردم ایران اظهار داشت: امام (ره) یک نظام ۲۵۰۰ ساله را که وابستگی تام به نظام طاغوتی و استکبارجهانی داشت از اریکه قدرت به زیر کشید و با این حرکت خود سرنوشت ملت را به خود مردم واگذار کرد ، اقدامی که هیچ قدرتی در دنیا نتوانست آن را پیش بینی کند.

وی ادامه داد : امام (ره) ابتدا یک تنه با جمع محدودی یار در برابر مهره کلیدی آمریکا در منطقه ایستاد و جامعه را به گونه ای بیدار کرد که مثل سیل خروشان حرکت کرد وخاشاک نظام ۲۵۰۰ ساله را به زباله دان تاریخ ریخت و به گونه ای عمل کرد که پژوهشکده های دنیا از حرکت و مدل انقلاب او سالیان سال عقب بودند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در حکومت شاهنشاهی وطاغوتی که مستشاران خارجی برآن حاکمیت داشتند ومسئولان کشور هیچ اختیاری نداشتند و جان و مال وناموسشان در سیطره و اختیار آمریکا بود، گفت : امام (ره) مردم رابیدار کرد و مردم هم بعدازبیداری چنان حرکتی کردند که جاسوسخانه سلطه گران توسط جوانان انقلابی فتح شد.

وی خاطرنشان کرد : امام (ره) درمسائل گوناگون نگرانی هایی هم داشت که اولین نگرانی ایشان وقتی بود که عده ای نادانسته برای تغییر مسیر رهبری اقدام کردند و مسیر رهبری به سمتی می رفت که اگر امام (ره) ورود پیدا نمی کرد مطمئنا انقلاب اسلامی با بحرانهای عظیمی روبرو می شد.

حجت الاسلام طیبی فر افزود: امام خمینی (ره) هشت سال دفاع مقدس را فرماندهی کرد در شرایطی که گنج های قارونی به سمت رژیم بعث عراق سرازیر بود و قریب به ۳۰ کشور به صورت مستقیم در میدان جنگ حضور داشتند اما دشمن بود که درنهایت پرچم سفید را بالابرد و یک وجب از خاک ایران برای اولین بار در طول تاریخ تجاوزها علیه ایران ، به دست دشمن نیفتاد و این در شرایطی بود که سخت ترین جنگ علیه خاک پاک ایران صورت گرفت و امام (ره) نگران بودند اما مردم به میدان آمدند و اتفاقی نیفتاد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان نگرانی امام (ره) از اینکه کشور به دست لیبرالها بیفتد، گفت : بعد از حضرت امام (ره) با انتخاب رهبری حکیم و فرزانه ، اداره جامعه و نظام اسلامی در دست چراغی هدایتگر قرار گرفت و فرمایش حضرت امام (ره) به مردم که فرمودند : نگذارید کشور به دست لیبرالها بیفتد، تحقق یافت.

وی افزود : لیبرالها کسانی هستند که پوسته اسلامی دارند اما فکر و عملشان با بیگانگان است و دین را یک مسئله فرعی می دانند، دین را یک مسئله شخصی و فردی می دانند و امام (ره) از این مسئله ناراحت و برای آینده نگران بود. متاسفانه این جریان در برخی از مقاطع و بعضی از مراکزکشور جا باز کردند.

حجت الاسلام طیبی فر با اشاره به جبهه مقاومت گفت : امروزه جمعی از جوانان جبهه مقاومت در محدوده سرزمینی فلسطین اشغالی با الگوگیری از مکتب امام (ره) رژیم غاصب صهیونیستی را به ذلت و خواری کشاندند و برای اولین بار بچه های حماس اقدام نظامی را علیه غاصبان شروع کردند.

وی خاطرنشان کرد : آن جایی که مسئولین گوش به فرمان ولی فقیه بوده و نظام جمهوری اسلامی با تفکر و فرهنگ انقلابی حرکت کرده ، چون خورشیدی تابان می درخشد و آن جایی که افراد با چهره ای منافقانه اشعار اسلامی و قانون اساسی بدهند اما عملا اعتقاد به اصول نداشته باشند ما به شدت ضربه خوردیم.کشور در عصر حاضر درشرایط خاصی قرار دارد و با راهنمایی های امام جامعه و حرکت امت حزب الله می تواند بدرخشد و خواهد درخشید.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی گفت : انقلاب اگر بخواهد راه خود را پرشتاب و جدی ادامه دهد و تمدن نوین اسلامی را محقق کند باید مکتب شهید حاج قاسم سلییمانی عزیز

را نقشه راه خود قرار دهد و مردم ایران هم به اینگونه خادمان خود علاقمندند. اگر جامعه در سرنوشت خود ورود جدی نداشته باشد دیگران برای او تصمیم گیری می کنند.امروز مردم حق دارند ازوضعیت معیشتی ناراضی باشند و گلایه کنند اما حق مهم تعیین سرنوشت و تغییر باحضور پرشور و آگاهانه را هم دارند.

وی افزود : ما ۱٪ جمعیت جهان را داریم اما ۱۰٪ منابع جهان را داریم.یعنی با مدیریت قوی می توان شرایط کشور را تغییر داده و در انتخاب دقت کنیم.بدانیم اگر خوب انتخاب کردیم برای خود انتخاب کرده ایم و کسی را انتخاب کنیم که دغدغه و همت او سامان دادن به مسائل و معضلات کشور باشد.

حجت الاسلام طیبی فر از دیگر نگرانی های حضرت امام (ره) را انقلاب و فرزندان انقلابی دانست و گفت : حضرت امام (ره) نگران سلطه بیگانگان بود، خدا با هیچ قومی تعارف و رودربایستی ندارد. قوم بنی اسرائیل را به عزت رساند اما وقتی گوش به فرمان رهبر الهی ندادند غضب الهی برآنان محقق شد ، وَبَاءُوا بِغَضَبٍ مِنَ اللَّهِ (آیه ۱۱۲ سوره آل عمران).

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به داستان حضرت مریم (س) زیر درخت خرمای خشکیده که خداوند درخت خشک را زنده و سرسبز و بارور کرد امابه حضرت مریم (س) فرمود برای بهره مندی از محصول درخت خودت باید حرکت کنی و درخت راتکان بدهی ، بیان کرد: امروز حرکت نکردن و رای ندادن باعث ضعیف شدن پشتوانه پرافتخار این نظام است. همه باید اسلحه ی رای به دست بگیرند و از مصلحت نظام و انقلاب چنان دفاع کنیم که آیندگان به ما افتخار کنند و به این اقدام ببالند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه