English

آیت‌الله سید احمد حسینی خراسانی:

مردم از سخن گفتن بی‌عمل خسته شده‌اند

عضو مجلس خبرنگاران رهبری عنوان کرد: کاندیدا‌ها باید ادب، فرهنگ، دیانت، اخلاق، پایبندی به ارزش‌ها، وفاداری به قانون اساسی و پایداری در راه شهیدان را رعایت کنند.

مردم از سخن گفتن بی‌عمل خسته شده‌اند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آیت‌الله سید احمد حسینی خراسانی عضو مجلس خبرنگاران رهبری در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بیان کرد: انتخابات در طول ۴۲ سال گذشته دارای اهمیت بوده است، اما اهمیت این انتخابات به‌گونه‌ای دیگر است، چون دشمن با استفاده از ابزار و تمام توان خود کمپین رأی بی‌رأی راه می‌اندازد.

آیت‌الله سید احمد حسینی خراسانی با اشاره به سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری مبنی بر انتخاب صحیح و درست، اظهار کرد: انتخاب درست و صحیح مشارکتی پرشکوه با انتخاب اصلح که این دو مقوله از هم جدا نیستند و انتخاب اصلح نیز یعنی انتخاب کسی که به ۶۰ سال مجاهدت این ملت وفادار است.

عضو مجلس خبرنگاران رهبری همچنین ادامه داد: کسی که در تبلیغات انتخاباتی به‌گونه‌ای سخن می‌گوید که برداشت عمومی این است که پایبند به قانون اساسی نبوده و نهاد‌های برآمده از قانون اساسی و ارزش‌هایی که هزاران شهید خون خود را نثار آن کرده‌اند را زیر سؤال می‌برد، آیا می‌داند که قرار است رئیس‌جمهور کدام کشور و مردم شود.

وی با توصیه به کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری مبنی بر لزوم پرهیز از هرگونه بداخلاقی، بیان کرد: کاندیدا‌ها باید ادب، فرهنگ، دیانت، اخلاق، پایبندی به ارزش‌ها، وفاداری به قانون اساسی و پایداری در راه شهیدان را رعایت کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: مردم از سخن گفتن بی‌عمل خسته شده‌اند، پس باید با خیرخواهی و به‌دور از بداخلاقی و بدگویی، مشفقانه و دلسوزانه همه مردم را به حضور در صحنه انتخابات تشویق کرد.

حسینی خراسانی با تأکید بر اینکه مردم از مجریان، سیاست‌گذاران و کارگزاران دولتی راضی نیستند، تصریح کرد: همه باید بدانند مردم با رضایتمندی از عملکرد مسئولان پای صندوق‌های رأی نمی‌آیند بلکه با همه نارضایتی‌ها نسبت به عملکرد‌ها می‌خواهند به اصلح رأی بدهند.

وی در ادامه تصریح کرد: مردم صاحبان اصلی این انقلاب بوده و آن را تنها نمی‌گذارند پس مسئولان باید خود را با ملت وفق دهند یا حسابشان را از این ملت جدا کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به گذشت ۴۳ سال از پیروزی نهضت و ۶۰ سال از آغاز آن و آرام نداشتن یک روز ملت، گفت: امروز بعد از ۶۰ سال همچنان در حال انقلاب هستیم، انقلاب بزرگی که همه افکار و نگاه‌های کشور‌های دنیا به آن دوخته شده است.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: کسی نمی‌تواند بگوید مردم دلسرد شده‌اند، زیرا این نهضت با نشأت گرفتن از تاسوعا و عاشورای حسینی حرارتی در دل‌ها ایجاد کرده که هرگز کمرنگ نمی‌شود و همواره تاریخ زندگی بشر صحنه نبرد حق و باطل بوده، اما گاهی این صحنه نبرد به‌جایی می‌رسد که تمام حق در برابر باطل صف‌آرایی می‌کند و انتخابات ۲۸ خرداد چنین صحنه‌ای خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی