English

خاتمی در تبریز:

دشمن درصدد است تا ویروس بی اعتنایی را به جان جامعه بیندازند

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن درصدد این است که ویروس بی اعتنایی را به جان مردم ما بیندازد.

 دشمن درصدد است تا ویروس بی اعتنایی را به جان جامعه بیندازند

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام والمسلمین احمد خاتمی در جمع مردم تبریز در مصلای اعظم تبریز اظهار داشت:  دشمن درصدد است تا ویروس بی اعتنایی را به جان جامعه بیندازند.

وی افزود: این ویروس بی اعتنایی چهره های مختلفی دارد، بعضا در قالب اینکه در انتخابات شرکت نمی کنیم و بعضا با ناامید کردن مردم و تکرار این جمله که " چه فرقی می کند در انتخابات شرکت کنیم یا نه"به جان جامعه رخنه می کند.

وی در تشبیه شرایط سیاسی حاکم به جامعه با برخی از ویژگی های ویروس منحوس کرونا گفت: ویروس بی اعتنایی همان ویروسی است که اکنون با شعار "ما اهل کوفه نیستیم" بی زاری خود از این ویروس اعلام می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به اینکه چهارده ماه است که دنیا گرفتار ویروس منحوس کرونا ست و شمار زیادی را درگیر و یا جان شان را گرفته است گفت: این ویروس که ویروس جسم است نحوه برخورد با این ویروس را می شناسیم اما ایا ما با ویروس گناه که جان را تهدید می کند، اشنا هستیم.

وی با بیان اینکه ویروس گناه، عبور از خطوط قرمز خداست و خطرش از ویروس جسم بیشتر است خاطرنشان کرد: شب قدر فرصتی است برای دوری از این ویروس.

وی یادآور شد: ویروس جسم حداقل عمر 100 ساله را تباه می کند اما ویروس گناه ابدیت را تباه می کند، در حالی برخی از ابتلا به ویروس جان پرهیز نمی کنند در حالی که خود را از ویروس جسم مصون می دارند.

وی در ادامه به برخی از تشابهات ویروس جسم و جان اشاره کرد و گفت: هر دو خطر دارند، اما خطر ویروس گناه خطرناک تر است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه تاکید کرد: اگر ویروس کرونا شیوع پیدا کند، دنیا را تباه می کند حال انکه اگر ویروس گناه گسترش پیدا کند این دنیا و آخرت تباه می شود.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی افزود: دومین شباهت ویروس کرونا با ویروس جان، این است که اگر ویروس کرونا عادی شود و بگوییم دیگر از ما گذشته و ما نمی گیریم سبب گسترش این ویروس و آسیب به جامعه می شود، به تبع آن تحقیر گناه و عادی کردن ان نیز آفت جامعه است و نباید گناه عادی سازی شود.

وی با بیان اینکه شباهت دیگر هر دو ویروس این است که در هر دو ویروس به رعایت بهداشت تاکید می شود گفت: بهداشت جسم در کرونا و بهداشت جان در ویروس گناه است یعنی کشیک و مراقب نفس خود باشیم تا تباه نشویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه