English

یوسف بیدخوری:

فرآیند صدور مجوز تاسیسات گردشگری خراسان رضوی از طریق سامانه

معاون گردشگری اداره‌کل گردشگری خراسان رضوی: نظارت بر تاسیسات گردشگری در این سامانه به صورت برخط ثبت خواهد شد و علاوه بر آن وضعیت و کیفیت خدمات و نواقص احتمالی را ثبت می‌شود.

فرآیند صدور مجوز تاسیسات گردشگری خراسان رضوی از طریق سامانه

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یوسف بیدخوری معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی اعلام کرد: سامانه‌ای شدن فرآیند صدور مجوز تاسیسات گردشگری در خراسان رضوی و خدمات این سامانه شامل بررسی اطلاعات، مدارک و مشخصات پرسنل تاسیسات گردشگری، صدور و تمدید پروانه، بررسی روزانه آمار تاسیسات و اتصال آن‌ها به سامانه است.

 یوسف بیدخوری افزود: کارتابل مکاتبات، صدور مجوز تردد، دسترسی به گزارش‌های آماری متنوع و نظارت بر تاسیسات گردشگری از دیگر خدمات قابل ارائه در این سامانه است.

 وی گفت: دسترسی به این سامانه به صورت کشوری در معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به نشانی myst.mcth.ir پیش‌بینی شده است که اختصارا به آن «جانا» گفته می‌شود.

معاون گردشگری خراسان رضوی افزود: تمامی اطلاعات تاسیسات گردشگری در این سامانه بارگذاری می‌شود و ارائه خدمات و تسهیلات بانکی، سوخت از طریق سامانه جانا صورت خواهد گرفت.

 بیدخوری افزود: همچنین امکان اتصال نرم‌افزار‌های تخصصی مرتبط با گردشگری به این سامانه وجود دارد تا اطلاعات به‌روز و دقیق از تاسیسات فعال در اختیار گردشگران قرار گیرد.

 وی گفت: کارتابل مکاتبات مستقیم با تاسیسات گردشگری در این سامانه وجود دارد و بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها علاوه بر ارسال به جوامع حرفه‌ای گردشگری، به هر یک از تاسیسات گردشگری نیز قابل ارسال است که فرآیند اطلاع رسانی از بخشنامه‌ها و مقررات را تسریع خواهد کرد.

 معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی افزود: هم‌چنین نظارت بر تاسیسات گردشگری در این سامانه به صورت برخط ثبت خواهد شد و علاوه بر آن وضعیت و کیفیت خدمات و نواقص احتمالی را ثبت می‌شود و امکان دادن اخطار، تذکر، تعلیق و تعطیلی نیز در این سامانه پیش بینی شده است.

 بیدخوری در خاتمه اظهار کرد: با توجه به تغییر صورت گرفته، فرآیند صدور پروانه برای تاسیسات گردشگری از شهرستان‌ها آغاز و به استان و وزارت‌خانه ارسال شده و بلافاصله مجوز برای متقاضی صادر می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه