English

رصد فضای مجازی و برخورد با متخلفین دردستور کار دستگا قضا در کردستان

رییس‌کل دادگستری استان کردستان ضمن هشدار به افرادی که در فضای مجازی از خطوط قرمز نظام عبور می‌کنند، عنوان کرد: دادگستری رفتار تمام افراد را در فضای مجازی رصد می‌کند و با متخلفان بشدت برخورد می‌کند و در این زمینه اغماض نخواهد داشت.

رصد فضای مجازی و برخورد با متخلفین دردستور کار دستگا قضا در کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی پیش از ظهر امروز در سومین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در سالن اجتماعات اداره‌کل دادگستری استان در سنندج، به اولویت‌های مهم هر انتخاباتی در جمهوری اسلامی اشاره و اظهار کرد: حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح از مهم‌ترین اولویت‌های انتخابات هستند.

 رییس کل دادگستری استان کردستان تصریح کرد: به لطف خداوند در این دوره از انتخابات نیز مثل دوره‌های قبل مردم کردستان مشارکت خوبی خواهند داشت و با فهم و بصیرت بالای خود دشمنان انقلاب را مایوس می‌کنند.

حجت‌الاسلام حسینی افزود‌: در تمامی نظام‌های جهان نهادهای مشابه شورای نگهبان وجود دارد و افرادی که شبهه‌ای در صلاحیت شان باشد با دقت در احراز صلاحیت آنها رسیدگی می‌شود.

وی فصل‌الخطاب همه مسائل را در کشور حاکمیت قانون خواند و خاطرنشان اظهار کرد: بحث بصیرت‌افزایی بسیار حائز اهمیت است و مدیران استان کردستان باید با تبیین دستاوردهای نظام برای مردم در عرصه‌های مختلف، سیاه‌نمایی دشمنان را خنثی نموده و در راستای تحقق حضور حداکثری و انتخاب اصلح بکوشند.

رییس ستاد جرایم و تخلفات انتخاباتی استان کردستان تاکید کرد: با توجه به شرایط انتخابات امسال که اکثریت تبلیغات در فضای مجازی صورت می‌گیرد، باید از این فضا استفاده صحیح و مثبت انجام گیرد تا انتخابات سالم و پرشوری برگزار شود.

وی ضمن هشدار به افرادی که در فضای مجازی از خطوط قرمز نظام عبور می‌کنند، عنوان کرد: دادگستری رفتار تمام افراد را در فضای مجازی رصد می‌کند و با متخلفان بشدت برخورد می‌کند و در این زمینه اغماض نخواهد داشت.

در ادامه این جلسه، بهادر اسدی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و دبیر این ستاد نیز صیانت از شفافیت و سلامت انتخابات را وظیفه همگانی عنوان کرد و اظهار داشت: مدیران دستگاهای اجرایی استان نباید از شخص خاصی در انتخابات جانبداری نمایند.

وی افزود: دادگستری استان کردستان اقدامات تفرقه‌انگیز  افراد را در فضای مجازی رصد نموده و کسانی که در فضای مجازی به نامزدها افترا می‌زنند را بصورت جدی مورد پیگرد قضایی قرار خواهد داد .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه