English

به همت روابط عمومی موسسه خیریه شجره طیبه اصفهان؛

نشست تخصصی اثربخشی نخبگان در ارتباطات و توسعه اجتماعی برگزار شد

نشست تخصصی اثربخشی نخبگان در ارتباطات و توسعه اجتماعی به همت روابط عمومی موسسه خیریه شجره طیبه اصفهان در دفتر مرکزی این خیریه برگزار گردید.

نشست تخصصی اثربخشی نخبگان در ارتباطات و توسعه اجتماعی برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، در نشست تخصصی اثربخشی نخبگان در ارتباطات و توسعه اجتماعی که با حضور اساتید و پیشکسوتان عرصه روابط عمومی و ارتباطات و همزمان به صورت پخش زنده آنلاین در شبکه اجتماعی اینستاگرام برگزار شد، ضیایی معاون روابط عمومی استاندار اصفهان هدف از این گردهمایی را هم افزایی و تعامل بدون دخالت در کار یکدیگر دانست و گفت: نیت ما از برگزاری این جلسه ارتقا حوزه روابط عمومی است.

همچنین در تماس تلفنی با دبیر شورای سیاستگذاری هفته روابط عمومی کشور برقرار شد که ضمن تبریک این هفته وتشکر از اساتیدی که برای هفته روابط عمومی تلاش کردند، اظهار داشت :با برگزاری نشست ها و همایش ها به دنبال عمومی کردن روابط عمومی هستیم.

وی افزود:جامعه از ما انتظار دارد به عنوان نهادی  که باید هم منافع سازمان و هم منافع مردم را در نظر بگیریم،به منافع مردم توجه ویژه داشته باشیم.

تقی پور در ادامه با بیان اینکه شفافیت مسئله ای است که اگر ما آن را در نظر بگیریم می توانیم بدبینی که در مردم ایجاد شده را رفع  کنیم گفت:مردم از ما انتظار صحت و دقت در ارائه اطلاعات را دارند و باید صداقت داشته باشیم و تحت هیچ شرایطی حتی در صورت از دست دادن صندلی مان همیشه باید با مردم روراست و صادق باشیم.

در ادامه این نشست قادریان،پیشکسوت حوزه روابط عمومی ،پس از سی سال تلاش دراین عرصه گفت: اگر شست سال هم کسی در زمینه ارتباطات کار کند ،باز هم در ابتدای راه است.

در ادامه یزدان پناه مدیرعامل موسسه خیریه شجره طیبه نیز حضور اساتید پیشکسوت روابط عمومی در این خیریه را مایه دلگرمی و قوت قلب برای خدمتگزاران در این خیریه دانست و ضمن تبریک به اساتید میهمان اظهار داشت:ما در بخش دانشجویی ملی شدیم و در بخش دانش آموزی هم نزدیک به ملی شدن هستیم ولی این اقدام در کشور انحصاری است .

وی افزود: امیدوارم به همت شما بتوانیم این خیریه را بیشتر به مردم معرفی کنیم و با این کار اگر این قشر نخبه در جامعه حاکم شوند ،مشکلات ،یکی پس از دیگری حل خواهند شد.

هادی زمانی عضو هیئات مدیره خانه ارتباطات اصفهان نیز در پاسخ به این سخن مدیر عامل موسسه خیریه شجره طیبه گفت:با کاری که شما در این خیریه انجام می دهید اگر از بین همه کسانی که تحت پوشش شما هستند تنها یک امیر کبیر تربیت شودبرای کل کشور کافی است و امیدوارم این کار برای کل کشور الگو بشود .

در ادامه موسوی رییس هیئت امناء خانه ارتباطات استان نیز  با اشاره به اینکه برخی علم روابط عمومی را علمی غربی می دانند حال آنکه این علم شرقی است ،گفت:«علم روابط عمومی ،شرقی است اما ما نتوانستیم طی صد سال از مشروطه تا کنون کاری انجام بدهیم.

وی تصریح کرد : در این چهار دهه که در کنار مردم بزرگ شدیم،یاد گرفتیم روابط عمومی فراز و نشیب هایی داشته و می گوییم روابط عمومی در دهه اول توانست خود را معرفی کند و در دهه دوم و سوم در حال تثبیت و برنامه ریزی بوده ولی اکنون در دهه چهارم، دهه‌ای است که باید شروع به تحقیق و پژوهش می‌کردیم که به یک تقویت بنیادی برسیم ولی نشده و علت آن بها ندادن به این علم بوده است.

موسوی در ادامه با اشاره به موفقیت روابط عمومی موسسه خیریه شجره طیبه درجشنواره روابط عمومی اظهار داشت: روابط عمومی نوعی فراگرد است و چیزی به نام محصول نداریم در حالی که همه به آن به صورت محصول می نگرند و اگر این خیریه موفق بوده بخاطر فراگردی بودن آن می‌باشد که دائماً با مردم در ارتباط بوده و بازخورد می‌گرفتند و اصلاح می کردند.

در ادامه این نشست سید مجید میر پویا نماینده انجمن روابط عمومی در اصفهان از برنامه دوشنبه های ارتباطی که از مردادماه آغاز خواهد شد و ویژه برنامه گپ ارتباطی یاد کرد وگفت:در این برنامه بیش از ۵۰نفر از مدیران دستگاه های دولتی و خصوصی شرکت کردند و قرار است این برنامه را تا آخر سال ادامه دهیم.

 همچنین مهدی محسنی نیا رییس خانه ارتباطات اصفهان نیز هدف از ساخت این ویژه برنامه را تهیه آرشیوی در زمینه روابط عمومی دانست وبه ساخت فصل دوم و سوم

ویژه برنامه گپ ارتباطی اشاره کردو افزود:فصل دوم این برنامه کاملا تخصصی و در مورد بانوانی است که در زمینه روابط عمومی فعالیت می کنند و فصل سوم آن در زمینه روابط عمومی و جامعه و به ویژه ارتباط با بازار و بازاریان است.

در ادامه این جلسه ،آقاجانی مدیر آموزشی این موسسه خیریه نیز از اساتید و پیشکسوتان حوزه روابط عمومی و ارتباطات خواست تا کمک کنند تا این موسسه بیشتر به مردم معرفی شود ،چون هنوز داریم دانشجویانی که نخبه هستند وتوان مالی ندارندوهنوز شناسایی نشده اند.

زمانی نیز در پاسخ به این درخواست از تشکیل کمیته بازاریابی اجتماعی که بخشی از حوزه ارتباطات است در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با تشکیل این کمیته هم در حوزه جذب مشارکت‌های مردمی و هم در حوزه معرفی بیشتر این موسسه به مردم گام برخواهیم داشت.

به گزارش موج؛ در پایان این جلسه از اساتید و پیشکسوتان حوزه ارتباطات،با اهدا لوح و تندیس موسسه خیریه شجره طیبه تقدیر به عمل آمد و تقدیر ویژه ای نیز از سوی خانه ارتباطات به پاس زحمات محمدرضا یزدان پناه،مدیر عامل این موسسه خیریه که درجهت اشاعه فرهنگ مشارکت و خدمتگزاری در عرصه علم و پرورش نخبگان علمی ،تلاش نموده قدردانی گردید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه