English

مدیرعامل مؤسسه خیریه شجره طیبه:

مؤسسه خیریه شجره طیبه پل ارتباطی جامعه با نخبگان علمی است

مدیرعامل مؤسسه خیریه شجره طیبه گفت: مؤسسه خیریه شجره طیبه پل ارتباطی جامعه با نخبگان علمی و رسیدن آنها به مدارج علمی و خودکفایی است.

مؤسسه خیریه شجره طیبه پل ارتباطی جامعه با نخبگان علمی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا یزدان پناه در نشست علمی بررسی نقش ارتباطات، روابط عمومی و نخبگان بیان داشت: مؤسسه خیریه شجره طیبه پل ارتباطی جامعه با نخبگان و حمایت از این عزیزان در رسیدن به مدارج علمی و خودکفایی است تا نخبه ای به صرف نیازمند بودن از بروز استعداد و تحصیل جا نماند.

وی خبرنگاران و فعالان حوزه ارتباطات و رسانه را مبارزان خط اول جبهه آگاهی و اطلاع رسانی  دانست و اظهار داشت: افراد ارتباطی و رسانه ای نقش بسزایی در فرهنگ سازی و انتقال مفاهیم و تثبیت علوم و فنون داشته و می تواند تأثیر خوبی بر جریانات، اتفاقات و حل بحران های جامعه داشته باشند.

یزدان پناه در این دیدار در توضیح فلسفه وجودی خیریه شجره طیبه ویژه نخبگان علمی گفت: سعی ما در خیریه فعالیت فراتر مادی و به سمت انسانی است و اقدامی است که دیگران کمتر انجام داده اند و عمل به رسالتی است که چنانچه یک درصد آن هم تحقق پیدا کند به وظیفه خود عمل کرده ایم.

نقش انسان ارتباطی و نخبگان جامعه در حل بحران های امروز ضروری است

مدیرعامل مؤسسه خیریه شجره طیبه افزود: مؤسسه خیریه شجره طیبه پل ارتباطی جامعه با نخبگان و حمایت از این عزیزان در رسیدن به مدارج علمی و خودکفایی است تا نخبه ای به صرف نیازمند بودن از بروز استعداد و تحصیل جا نماند.

وی ادامه داد: حمایت خیریه  شجره طیبه از نخبگان کاملاً بصورت قرض الحسنه است و جامعه هدف مؤسسه پس از اتمام تحصیل و اشتغال، این حمایت را به عنوان قرض به خیریه بر می گردانند.

خیریه شجره طیبه اصفهان

یزدان پناه اضافه نمود: حمایت این خیریه بصورتی است که در مرحله اول کرامت جامعه هدف ما را حفظ می کند و در مرحله دوم در چند سال آینده منابع مالی خیریه توسط همین نخبگان تأمین شده و نیاز به خیر جدید نخواهیم داشت.

مدیرعامل مؤسسه خیریه شجره طیبه گفت: امیدواریم روزی برسد که دیگر نیاز به خیریه و خیر نداشته باشیم و منابع دولتی به سمت حمایت نخبگان جامعه هدایت شود.

مدیرعامل خانه ارتباطات استان اصفهان نیز در این نشست با ارزیابی اندیشه و دانش روابط عمومی و ارتباطات در جوامع مختلف و بنگاه های موفق جهان، رمز این موفقیت را متأثر از بروز ویژگی ها و وجود انسان ارتباطی دانست.

هادی زمانی در ادامه با اشاره به این موضوع که دنیای امروز یک دهکده  واحد تک قطبی و ارتباطی است که بر اساس استعدادها و منابع خدادادی تشکیل شده است، افزود: انسان ارتباطی به دنبال یکپارچه سازی و هدفمند سازی است که پس انداز اجتماعی داشته و دغدغه آن خدمت به مردم است.

وی با بیان اینکه ما در ایران انسان ارتباطی نیستیم و ویژگی انسان ارتباطی منطبق بر سیره اهل بیت (ع) است گفت: انسان ارتباطی، فردی صادق، منظم، فروتن و علم اندوز است که در آینده نه چندان دورشهر هوشمند را ایجاد خواهد کرد و این ویژگی ها انسان ارتباطی را به انسان هوشمند تبدیل خواهد کرد.

مدیرعامل خانه ارتباطات استان اصفهان، همچنین خواستار حضور بیشتر نخبگان در حل بحران های اجتماعی امروز جامعه شد و در خصوص همکاری با مؤسسه خیریه شجره طیبه ویژه نخبگان علمی اعلام آمادگی نمود.

به گزارش موج، در پایان این مراسم علمی به اساتید حوزه ارتباطات، روابط عمومی و خبرنگاران عضو خانه ارتباطات استان لوح سفیر مؤسسه اهداء گردید. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • عابدی

    باسلام و خدا قوت خدمت خیرین محترم..مادری ۳۱ساله هستم ک خود سرپرست فرزندم۸ساله ام میباشم.ازشماعزیزان خواستارم درمخارج تحصیل پسرم ب من هم کمک کنید.

  • هادی

    سلام خدمت خیرین محترم
    جوانی 21ساله ودانشجوهستم شرایط زندگیم نوشتنی نیست گفتنیه لطفالطفالطفالطفا کمکم کنید

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه