English

مدیر عامل خیریه شجره طیبه:

زیر بنای موسسه خیریه شجره طیبه فقر زدایی اساسی ازخانواده ها است

مدیر عامل خیریه شجره طیبه گفت: زیر بنای موسسه خیریه شجره طیبه فقر زدایی اساسی خانواده ها است.

زیر بنای موسسه خیریه شجره طیبه فقر زدایی اساسی ازخانواده ها است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمد رضا یزدان پناه در حاشیه بازدید معاون مالی اداری و معاون دانشجویی دانشگاه دانش پژوهان از موسسه شجره طیبه اظهار داشت: زیر بنای موسسه شجره طیبه فقر زدایی اساسی خانواده ها است و بیش از خیرین سنتی جامعه، خیرین روشنفکر و تحصیلکرده هستند که شجره طیبه را درک می کنند.

وی با اشاره به این مطلب که موسسه شجره طیبه تنها خیریه ای در کشور است که به صورت بنیادی ، حمایت آموزشی دانش آموزان و دانشجویان نیازمند را بر عهده دارد، افزود: شجره طیبه جزء تنها خیریه هایی است که سازمان اقتصاد و دارایی ناظر داشته و صد درصد کمک خیرین صرف حمایت از جامعه هدف خیریه می شود.

دیدار دانشجویان از موسسه شجره طیبه

 معاون مالی اداری دانشگاه دانش پژوهان هم در ادامه اظهار داشت: موسسه خیریه شجره طیبه به جای پرداختن به نیازهای جسمی و مادی خود به نیازهای روحی و علمی جامعه هدف خود توجه داشته و از این نظر کار زیر بنایی انجام می دهد.

معاون دانشجویی این دانشگاه نیز افزود: آماده همکاری در زمینه مشاوره ، کار آفرینی ، ایده پردازی و در اختیار قرار دادن امکانات دانشگاه جهت کمک به نخبگان و استعدادهای درخشان جامعه هستیم تا سهم کوچکی در جهت کمک به زیر ساخت های علمی کشور داشته باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی