English

تقدیر رئیس دپارتمان ارتباطات و اطلاعات اصفهان از شاهین ملک زاده

رئیس کنفرانس و دپارتمان ارتباطات و اطلاعات اصفهان از رئیس اداره روابط عمومی منطقه اصفهان با اهدای لوح تقدیری قدردانی کرد.

تقدیر رئیس دپارتمان ارتباطات و اطلاعات اصفهان از شاهین ملک زاده

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، هادی زمانی در این لوح تقدیر از حمایت های معنوی ومادی شاهین ملک زاده در راستای برگزاری دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران تشکر کرد.

در این لوح تقدیر آمده است:

فرهیخته ارجمند جناب آقای مهندس شاهین ملک زاده

رئیس روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان

سلام علیکم؛

حضرت امیر مومنان علی (ع) می فرمایند: اگر مومنی بمیرد و از او برگه ای از علم بر جای بماند، آن برگه میان او و آتش جهنم حجابی خواهد بود و به هر حرف آن برگه خداوند باری تعالی شهری هفت برابر کل دنیا عطا خواهد نمود. این حدیث گرانبها سرفصل اهداف برگزار کنندگان این کنفرانس محسوب می شود. قطعا با تلاشهای ارزنده و پشتکار گرانبهایتان با توجه به اصل خرد جمعی و کار گروهی در این رویداد عظیم این مهم محقق گردید. خرسندم تا در ایام ولادت پیامبر صلح و دوستی ، حضرت عیسی مسیح علیه السلام از زحمات ارزنده تان در مشارکت صمیمانه و حمایت های بی دریغ تان در راستای برگزاری دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران ، تشکر و قدردانی نمایم و به مصداق حدیث گهربار رضوی که فرمودند: هر کس که از بنده خدا تشکر نماید از خدای خویش تشکر نموده است؛ از زحمات ارزنده، پیگیری های مجددانه ونتایج ارزشمندتان صمیمانه قدردانی نمایم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه