English

با حضور استاندار مازندران:

کارآفرینان برتر مازندران معرفی و تجلیل شدند

هشت کارآفرین برتر مازندران در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان که بیشترین امتیازات را کسب کردند، طی آئینی با حضور استاندار مازندران معرفی و تجلیل شدند.

کارآفرینان برتر مازندران معرفی و تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران،  احمد حسین زادگان در این مراسم با بیان اینکه باید الگوی های موفق بصورت عملی و عینی به نسل جوان شناسانده شود، اظهار داشت: باید با حذف موانع و بسترسازی زمینه فعالیت کارآفرینان را در حوزه های مختلف فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه کارآفرینان سرداران حوزه اقتصادی هستند، ادامه داد: از تلاش کارآفرینان استان قدردانی می کنم که توانستند در شرایط سخت اقتصادی افتخارات خوبی را در زمینه های مختلف اقتصادی کسب کنند.

استاندار مازندران با اشاره به این که هم اکنون 1050 هکتار زمین به عرصه شهرک های صنعتی استان اضافه شده است، تصریح کرد: این امر بستر مهم برای ورود سرمایه گذاران در این استان است.

وی بیان داشت: بسترهای جدید مانند زراعت چوب و اقتصاد دریامحور به ظرفیت اقتصادی استان افزوده شد که در ایجاد اشتغال و ارتقای اقتصادی موثر است.

حسین زادگان افزود: در شورای گفتگو و بخش خصوصی تلاش داریم تا از سرمایه گذاران حمایت کنیم و با تسهیل گری ورود سرمایه گذاران به حوزه اقتصادی، گردشگری و غیره را به خوبی فراهم کنیم.

وی به ظرفیت اوراسیا اشاره کرد و گفت: می توان با بهره گیری از ظرفیت بازارهای صادراتی کشورهای حاشیه خزر و عضو اتحادیه اوراسیا برای رونق اقتصادی استان گام های خوبی برداشت.

استاندار مازندران با اشاره به این که امروز همه ظرفیت های کشور و نظام برای رونق تولید پای کار هستند، اظهار داشت: هدف اساسی از حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان؛ حفظ اشتغال موجود و رونق تولید است.

وی افزود: اگر چه کرونا و تحریم شرایط را برای تولیدکنندگان و کارآفرینان سخت کرده است اما ما مکلفیم بدون ملاحظات اجتماعی و اداری کمک حال تولیدکنندگان باشیم.

حسین زادگان ادامه داد: سعی کردیم در حوزه گردشگری دریایی زمینه فعالیت سرمایه گذاران فراهم کنیم و تولید تنها راه توسعه کشور است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در نظر گرفته سه لکه برای منطقه آزاد مازندران یک طرح مطالعه شده و کاملا کارشناسی بوده است و با توافق همه جانبه تمامی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی تهیه و ارائه شده بود.

استاندار مازندران افزود: در پشت سر مصوبه دولت و مجلس در تعریف سه لکه برای منطقه آزاد مازندران یک کار جمعی و کارشناسی نهفته است و این طرح در واقع مبتنی بر خرد جمعی است و همه باید با پرهیز از هرگونه اختلاف در تحقق آن همراه باشند.

وی بیان داشت: کسانی که نامه نگاری می کنند بدانند برای منِ حسین زادگان این موضوع اصلاً مطرح نیست که در زمان استانداری من و با پیگیری هایی که انجام شده است در دولت تدبیر و امید این طرح مصوب شد بلکه برای من و مجموعه کارشناسانی که این طرح را ارزیابی و تدوین کردند و همه آنانی که برای تصویب آن تلاش کردند اصل توسعه و پیشرفت مازندران است و قطعاً مخالفت ها و نامه نگاری هایی که انجام می شود به زیان استان است.

حسین زادگان تأکید کرد: منطقه آزاد حق مسلم مردم مازندران است و همه باید از آن بهره مند شوند و واگرایی، حب و بغض و اعمال سلیقه بدترین آفت برای توسعه مازندران است و استان سرسبز و پرپتانسیل ما را بدبخت کرده است.

وی تصریح کرد: از اعضای محترم شورای نگهبان می خواهیم تا با نگاه کارشناسی به این طرح نگاه و آن را بررسی کنند و مردم مازندران را در برخورداری از شکوفایی اقتصادی خرسند نمایند.

نماینده عالی دولت در مازندران گفت: مازندران در سه منطقه غرب، مرکز و شرق به خاطر شرایط اقلیمی و آبی و خاکی دارای ظرفیت های زیر ساختی متفاوتی است، به همین دلیل  سه لکه منطقه آزاد در استان مطرح شده است. 

وی ایجاد منطقه آزاد در استان را مطالبه عمومی با قدمت حدود سه دهه ای برشمرد و تأکید کرد: انتظار داریم این مطالبه بحق و به تأخیر افتاده مردم استان هر چه زودتر محقق شود و دیگر به تأخیر نیفتد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی