English

روغن جامد و مایع گران شد

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز اعلام کرد: سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان برای روغن جامد ۳۰ درصد و روغن مایع ۳۵ درصد افزایش قیمت را اعلام کرده است.

روغن جامد و مایع گران شد

به گزارش خبرگزاری موج البرز، رامین ربیعی، مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز ، گفت: افزایش قیمت روغن جامد و مایع از چند روز گذشته  توسط سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان در سامانه 124 ثبت شده اما هنوز به صورت رسمی به سازمان صمت استان ابلاغ  نشده  است که به محض ابلاغ رسمی، افزایش قیمت روغن از طریق رسانه ها به صورت عمومی اطلاع رسانی می‌شود.

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اشاره به اینکه وضعیت کمبود روغن جامد در استان بهتر می‌شود، بیان کرد: برای افزایش سهمیه روغن جامد در استان پیگیری‌های لازم از وزارتخانه انجام شده و  شرکتی برای تامین روغن جامد مورد نیاز استان البرز  اختصاص داده شد که تا کنون این اقدام انجام نشده بود و به نظر می‌رسد وضعیت توزیع روغن جامد در استان بهتر شود.

این مقام مسؤول در خصوص قیمت افزایشی و کمبود مرغ در هفته گذشته، گفت: آخرین قیمت مرغ ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان است و هیچگونه تغییر و افزایشی در قیمت مرغ نداشته‌ایم. برای افزایش دسترسی شهروندان در  حال تغییر سیستم توزیع و افزایش پخش این محصول هستیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی