English

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت:

پارکینگ ها موجودی خود را اعلام کنند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از کنترل و بازرسی موجودی انبارها و پرکینگ ها توسط سازمان صمت خبر داد.

پارکینگ ها موجودی خود را اعلام کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، رامین ربیعی با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس ابلاغ سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید گنندگان، تمام پارکینگ‌ها و انبارهای خودرو استان البرز باید موجودی خود را در سامانه جامع انبارها به نشانی NWMS.IR  ثبت نمایند در غیر اینصورت مشمول تخلف احتکار شده که در این رابطه با آنها برخود قاطع قانونی خواهد شد.

وی اضافه کرد: بر این اساس، سازمان صمت نیز بر اساس قواعد سامانه جامع انبارها، تمامی انبارها، سوله ها و مراکز نگهداری را مورد بازرسی و کنترل قرار می دهد.

ربیعی تصریح کرد: بر اساس ابلاغیه های کشوری ‌وجود خودروی بدون پلاک، احتکار است چرا که اگر خودرویی چند ماه پس از فروش، بلا استفاده و بدون پلاک نگهداری شود به این معنی است که مالک آن مصرف کننده نیست و هدف دیگری را از خرید و انبار کردن خودرو دارد.

رئیس سازمان صمت البرز ادامه داد: پارکینگ ها به هیچ وجه حق پذیرش خودرو بدون پلاک را ندارند که در این رابطه علاوه بر مالک خودرو با مالک پارکینگ نیز برخورد قانونی می شود.

این مقام مسول در خاتمه بیان کرد: همشهریان البرزی در صورت رویت هر گونه انبار یا پارکینگ مشکوک خودرو، مراتب را با سامانه 124 مطرح نمایند تا به سرعت مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه