English

کشف و ضبط انبار لوازم برقی قاچاق در البرز

فرمانده انتظامی البرز گفت: با تلاش ماموران مبارزه با قاچاق کالا محموله ای به ارزش 3 میلیارد تومان در ماهدشت کرج کشف و ضبط شد.

کشف و ضبط انبار لوازم برقی قاچاق در البرز

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، سردار عباسعلی محمدیان عنوان کرد:  در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر دپو مقادیری قطعات جاروبرقی در انباری واقع در ماهدشت کرج ، بلافاصله ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان البرز به همراه عوامل اداره تعزیرات حکومتی به این محل اعزام شدند.

طی بازرسی از سوله های موجود در انبار هشت هزارو ۲۲۰ دستگاه انواع موتور جاروبرقی و سشوار خارجی و هفت هزارو ۹۸۰دستگاه موتور جاروبرقی کشف شد.

طی تحقیقات اولیه از صاحب کالاهای کشف شده، مشخص شد انبار محل کشف کالا در سامانه جامع انبارهای سازمان صمت ثبت نشده و کالاها بدون هیچ گونه مجوزی از منطقه ویژه اقتصادی به این انبار انتقال داده شده است.

سردار محمدیان خاطرنشان کرد : بر اساس اظهارات نامبرده خط تولید موتور وسایل برقی برای تولید در داخل کشور در انبار وی در منطقه ویژه اقتصادی راه اندازی شده اما در بازدید از انبار محرز شد که خط تولیدی راه اندازی نشده است، که بر اساس قانون، خروج قطعات و لوازم از منطقه ویژه اقتصادی بدون تولید محصول نهایی ممنوع و قاچاق محسوب می شود.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: بر اساس برآوردهای اولیه کارشناسان، ارزش تقریبی کالاهای کشف شده سه  میلیارد تومان تخمین زده شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه