English

دستگیری اوباش سابقه دار در ماهدشت

رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرز از دستگیری یکی از اوباش به نام ماهدشت خبر داد.

دستگیری اوباش سابقه دار در ماهدشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، سرهنگ نورمحمد فتحی زاده گفت: در پی رصد و پایش تحرکات اراذل و اوباش توسط پلیس امنیت عمومی ، مشخص شد یکی از اوباش به نام منطقه ماهدشت کرج با ایجاد درگیری، ضرب و جرح و حمل سلاح سرد باعث ایجاد رعب و وحشت در اذهان عمومی می‌شود که شناسایی مخفیگاه و دستگیری نامبرده در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در تحقیقات اولیه خود متوجه شدند متهم بلافاصله پس از مورد ضرب و جرح قرار دادن یکی دیگر از اوباش منطقه "ماهدشت" متواری شده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: در ادامه ماموران با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه متهم را در روستاهای اطراف ماهدشت شناسایی کرده و با تعقیب و مراقبت وی در یک فرصت مناسب نامبرده را در ابتدای صبح دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند.

سرهنگ "فتحی زاده" اظهار کرد: در تحقیقات تکمیلی ماموران مشخص شد متهم به بهانه مسائل مالی و قدرت نمایی در بین سایر اوباش، با سلاح سرد اقدام به حمله به سایر افراد می‌کرد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرز با بیان این که متهم برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد بیان کرد: پلیس با رصد و پایش اوباش سابقه دار، در صورت انجام هرگونه اقدام سوء توسط آن ها، بلافاصله وارد عمل شده و با آن ها برخورد می کند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه