English

کشف ۶۴۰ لیتر محلول ضدعفونی کننده تقلبی از یک واحد صنفی

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز از مردم استان خواست در هنگام خرید محصولات بهداشتی به مجوزها، تاریخ تولید و انقضا و قیمت درج شده بر روی مواد شوینده و ضدعفونی کننده توجه نمایند .

کشف ۶۴۰ لیتر محلول ضدعفونی کننده تقلبی از یک واحد صنفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، رامین ربیعی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران گفت: مردم مواد شوینده و ضدعفونی کننده مورد نیاز خود را از مراکز معتبر خریداری کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، مراتب را به سامانه 124 گزارش دهند.

  وی با اشاره به کشف ۶۴۰ لیتر محلول ضدعفونی کننده تقلبی از یک واحد صنفی اظهار داشت: پس از ارسال گزارش از سوی حراست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اعزام بازرسان به یک واحد صنفی در جنوب شهرستان کرج تعداد ۳۲ گالن ۲۰ لیتری حاوی مواد ضدعفونی کننده تقلبی کشف و ضبط شد.

این واحد صنفی در زمینه فروش اقلام خوراکی مشغول به فعالیت بوده که این مواد را در ۲ نوع ضدعفونی کننده دست و سطوح به مشتریان خود عرضه می کرد.

با توجه به نامشخص بودن محتویات این مواد ضدعفونی کننده تمام ۶۴۰ لیتر توقیف و واحد صنفی نیز با حکم مراجع قضایی پلمب شد.

به دنبال شیوع بیماری کرونا در کشور و البرز برخی افراد سودجو به احتکار ماسک ، الکل و مواد ضدعفونی کننده در البرز پرداختند که تاکنون تعدادی از این افراد دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه