English

حمزه بی نیاز:

دانشگاهیان با روشنگری زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ابوموسی بیان داشت: یکی از وظایف مهم دانشگاهیان در ایام انتخابات بیان مطالبات واقعی مردم است و دانشگاهیان با روشنگری و ترغیب مردم به حضور حداکثری در انتخابات نقش بسزایی دارند.

دانشگاهیان با روشنگری زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهندس حمزه بی نیاز معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ابوموسی در نشست با محمود عامری سیاهویی رئیس دانشگاه پیام نور ابوموسی با بیان اینکه حضور پرشور در انتخابات یکی از مسائل مطرح در جغرافیای سیاسی کشور است، بیان داشت: یکی از وظایف مهم دانشگاهیان در ایام انتخابات بیان مطالبات واقعی مردم است و دانشگاهیان با روشنگری و ترغیب مردم به حضور حداکثری در انتخابات نقش بسزایی دارند.
بی نیاز با تاکید بر اینکه امنیت هر کشوری کسب مشروعیت و مقبولیت نظام سیاسی آن کشور از جانب اکثریت مردم است، اظهار داشت: این مشروعیت و مقبولیت از طریق فرآیند انتخابات مشخص می شود.
در ادامه این دیدار رئیس دانشگاه پیام نور ابوموسی با اشاره به اینکه مردم ما هوشیار هستند و نظام سیاسی حاکم را از آن خود می دانند، افزود: مردم همیشه با حضور پرشور خود نسبت به آن حساسیت خود را نشان داده اند و همیشه به دنبال امنیت و بقا آن بوده اند.
عامری سیاهویی منزلت ژئوپولتیکی کشور را در بین همسایگان و کشورهای منطقه زبانزد دانست و خاطرنشان کرد: اقوام ایرانی با هر گرایش و خط فکری که دارند خود را در سرنوشت کشور و اداره آن دخیل می دانند و احساس تعلق خاطر نسبت به آن داشته و دارند و همیشه به هرگونه خطری علیه امنیت ملی کشور واکنش نشان خواهند داد.
وی یکی از عوامل مختلف در شور و نشاط انتخابات را حضور جوانان برشمرد و اظهار داشت: با توجه به لزوم  شاخص‌ها و معیارهای یک انتخاب مطلوب به نظر می‌آید که مطالبه گری دانشجویی و برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و کرسی های نظریه پردازی برای نیل به این هدف از بایدهای انتخابات است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه