English

رئیس کمیته فناوری ستاد انتخابات استان:

انتخابات شورای اسلامی شهر ساری تمام مکانیزه برگزار می شود

رئیس کمیته فناوری ستاد انتخابات استان مازندران گفت: بر ضرورت تمهید زیرساخت های مناسب جهت برگزاری هر چه بهتر انتخابات تمام مکانیزه در شهر ساری تأکید کرد.

انتخابات شورای اسلامی شهر ساری تمام مکانیزه برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبرگزاری موج مازندران، ابوذر قربانی بر ضرورت تمهید زیرساخت های مناسب جهت برگزاری هر چه بهتر انتخابات تمام مکانیزه در شهر ساری تأکید کرد و اظهار داشت: با توجه به دریافت 901 دستگاه تمام مکانیزه از وزارت کشور برای ساری، آمادگی فرمانداری ساری جهت کلیه تمهیدات لازم، موضوعی مهم و ضروری است.

وی با اشاره به پوشش مخابراتی روستاهای استان خصوصاً در نقاط دوردست، ادامه داد: همکاری و تعامل اداره کل ارتباطات و مخابرات استان در این راستا امری ضروری است.

عباسعلی رضایی فرماندار شهرستان ساری نیز آمادگی فرمانداری ساری را برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات تمام مکانیزه شورای اسلامی شهر و همکاری در زمینه مرتفع گردیدن مشکلات ارتباطی مخابرات را اعلام کرد.

 معاون دفتر فناوری اطلاعات ، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت و دبیر کمیته فناوری ستاد انتخابات استان هم گفت: دفتر فناوری اطلاعات در ارسال تجهیزات الکترونیکی انتخابات و آموزش مربیان جهت آموزش به کاربران دستگاه های تمام مکانیزه و احراز هویت، آمادگی دارد ولی باید در مورد مشکلات آنتن دهی در روستاها با توجه به افزایش شعب در روستاها تدبیر شود.

به گزارش موج مازندران، در این جلسه مقرر شد شرکت مخابرات استان برای رفع مشکلات در نقاط کم پوشش و فاقد پوشش کل استان، فرمانداری ساری، جهت رفع موانع ( مجوزهای لازم در شهر ساری ) شرکت مخابرات جهت ارائه زیرساخت های مخابراتی، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، نسبت به شناسایی و نصب دکل های مخابراتی در نقاط فاقد پوشش یا تقویت در نقاطی با پوشش ضعیف در سطح استان همکاری لازم را بعمل آورند و اداره کل اداری و مالی استانداری نیز جهت نقل و انتقال و یا تحویل دستگاههای الکترونیکی مرتبط با انتخابات ، نهایت دقت، مراقبت و رعایت نکات ایمنی را در نظر گرفته و اعمال کند و دفتر فناوری اطلاعات استانداری و فرمانداری ساری، برنامه ریزی برای آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در خصوص انتخابات تمام مکانیزه را صورت دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه