English

سردار شاکرمی:

انتخابات یک فرصت مهم و تاثیرگذار برای ترقی و پیشرفت کشور است

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع)استان ایلام با اشاره به اینکه انتخابات یک فرصت مهم و تاثیرگذار برای ترقی و پیشرفت کشور است،گفت: انتخابات یک فرصت مهم و بیان کننده میزان دلبستگی و پیوند عمیق و ناگسستنی مردم و مسئولین جمهوری اسلامی است.

انتخابات یک فرصت مهم و تاثیرگذار برای ترقی و پیشرفت کشور است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع)استان ایلام در دیدار رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات ایلام  افزود: انتخابات یک فرصت مهم و بیان کننده میزان دلبستگی و پیوند عمیق و ناگسستنی مردم و مسئولین جمهوری اسلامی است و هر چه شور و نشاط انتخابات بیشتر باشد، امنیت پایدار در کشور ایجاد خواهد شد و در برابر حضور مردم دشمنان هم سرخورده و مایوس می شوند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع)استان ایلام اظهار داشت:مشکلات امروز کشور در عرصه  اقتصاد و معیشت مردم، تنها با انتخاب نیروی کارآمد، باایمان، پرانگیزه و علاقمند به کار محقق خواهد شد.

سردار شاکرمی با بیان اینکه سپاه استان آمادگی کامل دارد تا در کنار سایر نیروهای نظامی وانتظامی برای تامین امنیت انتخابات کمک کند ،تصریح کرد:آنچه برای سپاه استان مهم است میزان مشارکت حداکثری و حضور آگاهانه مردم در پای صندوق های رای است و ازهیچ کاندیدا و جناح و جریانی حمایت نخواهیم کرد.

مسعودصیدی؛ رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات ایلام نیز دراین دیدار گفت:برای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، براساس جدول زمان بندی، هیاتهای نظارت در سطح استان در حال سازماندهی و آموزش عوامل نظارتی شعب اخذ رای می باشند، و پس از تشکیل هیاتهای اجرایی و نظارت در تمام شهرستانها و بخش ها، شعب اخذ رای نیز مشخص می شوند.

شایان ذکر است درآستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی و ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا ، مسعود صیدی با حضور در سپاه امیرالمؤمنین(ع) با سردار جمال شاکرمی دیدار و گفتگو کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه