English

سید اسماعیل موسوی:

شیوه نامه‌ های بهداشتی ویژه انتخابات تصویب نهایی شده است

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: ما از پیش شیوه نامه‌های بهداشتی ویژه انتخابات را تدوین و در کمیته‌های ویژه ذیل ستاد ملی مقابله کرونا بررسی کردیم که تصویب شد.

شیوه نامه‌ های بهداشتی ویژه انتخابات تصویب نهایی شده است

به گزارش خبرگزاری موج، سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در پاسخ به این سوال که آیا مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا درباره نحوه تبلیغات داوطلبان انتخابات مشخص شده است؟ افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا و ابتلای برخی از هموطنان به این بیماری ‌، ما از پیش شیوه نامه‌های بهداشتی ویژه انتخابات را تدوین و در کمیته‌های ویژه ذیل ستاد ملی مقابله کرونا بررسی کردیم که تصویب شد. خوشبختانه اخیرا در ستاد ملی مقابله با کرونا موضوع تبلیغات نامزد‌ها به صورت ویژه مطرح شد.

وی ادامه داد: بعد از آن بلافاصله نیز در روز گذشته در کمیته امنیت اجتماعی ذیل قرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا جلسه‌ای برگزار و درباره چگونگی تبلیغات داوطلبان در حضور نامزد‌های انتخاباتی در مناطق استان‌ها و شهرستان‌ها بحث و گفت‌وگو شد که فکر می‌کنم در جلسه آتی ستاد ملی مقابله با کرونا به صورت نهایی مطرح و تصویب شود.

موسوی گفت: براساس این مصوبه توصیه شده است که به طور کلی اجتماع و تجمعی درباره تبلیغات داوطلبان صورت نگیرد، اما اگر هم بنایی بر این شد در محدوده و فضای باز انجام شود تا اینکه هموطنان عزیز ما آسیبی نبینند که متناسب با رنگ بندی شهر‌ها و مناطق تصمیم گیری می‌شود.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور افزود: شیوه نامه‌های مورد نیاز را وزارت بهداشت ابلاغ خواهد کرد و ما در جلسات آتی که با نامزد‌ها و مسئولان ستاد‌های تبلیغاتی نامزد‌ها خواهیم داشت آن‌ها را ابلاغ می‌کنیم و برای اجرای آن ان شاء الله تلاش خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی