English

۵ تا ۸ خرداد ماه ؛

برگزاری چهاردهمین نمایشگاه تخصصی طلا در اصفهان

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی طلا، فلزات گرانبها، گوهرسنگ، ماشین آلات و صنایع وابسته اصفهان ۵ تا ۸ خرداد به عنوان نخستین نمایشگاه سال ۱۴۰۰ در اصفهان برگزار می شود.

برگزاری چهاردهمین نمایشگاه تخصصی طلا در اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان اصفهان در جمع اصحاب رسانه ابراز امیدواری کرد: چهاردهمین نمایشگاه تخصصی طلا در اصفهان به عنوان نخستین نمایشگاه سال  1400 با حضوری پرقدرت در اصفهان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه با برپایی دوباره نمایشگاه ها امید به دل فعالان اقتصادی برمی گردد، بیان کرد: ۱۸ تا ۲۱ خرداد ماه نیز نمایشگاه تخصصی دام و طیور به عنوان دومین نمایشگاه بزرگ در اصفهان برگزار می شود و امید است با افزایش برپایی نمایشگاه های مختلف شاهد رونق فعالیت های اقتصادی باشیم.

وی با بیان اینکه کرونا بلای جان اقتصاد کشور، استان و دنیا شده است، افزود: شرکت نمایشگاه اصفهان با همکاری مرکز بهداشت، محل قبلی نمایشگاه اصفهان را به مرکز واکسیناسیون کرونا تبدیل کرد و امروز نمایشگاه به محل امید شهروندان برای واکسینه شدن تبدیل شده است.

این مقام مسئول با اشاره باینکه امروز به ازای هر ۴۰ متر یک نفر تراکم جمعیتی در نمایشگاه وجود دارد ،تاکید کرد: نمایشگاه اصفهان در برپایی نمایشگاه های مختلف همواره از نرم افزار ماسک استفاده می کند و در صورت شناسایی افراد مبتلا به کرونا ، افراد را به سمت قرنطینه هدایت می کند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان اصفهان ادامه داد: در برگزاری نمایشگاه ها استفاده افراد از ماسک اجباری است و این موضوع به صورت صد درصدی رعایت می شود.

یارمحمدیان با اشاره باینکه اولین نمایشگاه اصفهان در سال جاری در روزهای 5 تا 8 خرداد ماه برگزار می شود، بیان داشت: چهاردهمین نمایشگاه تخصصی طلا، فلزات گرانبها، گوهرسنگ، ماشین آلات و صنایع وابسته در خرداد ماه برگزار می شود و بازدیدکنندکان آن تخصصی خواهند بود.

وی افزود: مشارکت کنندگان چهاردهمین نمایشگاه تخصصی طلا از استان های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، یزد ‌و فارس می باشند.

در ادامه نشست خبری مجری برگزاری چهاردهمین نمایشگاه طلا، فلزات گرانبها در اصفهان گفت: نمایشگاه طلای اصفهان، تنها نمایشگاه تخصصی طلا ایران است، چراکه ۷۰ درصد ماشین سازان صنعت طلا و همچنین‌ ۹۰ درصد تولیدات طلای کشور در اصفهان تولید می شود.

حسین سیدمعلمی با بیان اینکه  مصنوعات و محصولات طلا فرصت خوبی برای سرمایه گذاری است، توضیح داد: در حال حاضر با ریزش رمز ارزها و همچنین ریزش قیمت طلا، این مصنوع تنها جای امن برای سرمایه گذاری مردم است.

وی گفت: چهاردهمین نمایشگاه تخصصی طلا در سال 1400 در اصفهان در قالب ۶۰ غرفه و در مساحت ۱۲ هزار مترمربع برگزار می شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی